Nielsen: Twitterissä kiinnostaa urheilu, viihde, politiikka, kulttuuri, musiikki ja

Kävelen lumisateessa markkinointitoimisto Isobar Finlandin toimistolle. Ovella samaan aikaan sisään on menossa joku herrasmies, joka puhuu englantia. Kysyn: Are you from Twitter? Herrasmies vastaa "Yes, I am Scott Thwaites, Partner…

Scott Thwaites, Partner Manager EMES, Twitteristä kertoo kuluttajien Twitter -käyttäytymisestä
Kävelen lumisateessa markkinointitoimisto Isobar Finlandin toimistolle. Ovella samaan aikaan sisään on menossa joku herrasmies, joka puhuu englantia. Kysyn: Are you from Twitter? Herrasmies vastaa "Yes, I am Scott Thwaites, Partner Manager EMEA from Twitter.". Scott kertoo, että on pian lavalla julkaisemassa tuoreita Nielsenin tutkimustuloksia Twitteristä Suomessa.
Scott Thwaites, Partner Manager EMES, Twitteristä kertoo kuluttajien Twitter -käyttäytymisestä
[b]Nielsen: Twitterissä kiinnostaa urheilu, viihde, politiikka, kulttuuri, musiikki ja brändit[/b] Tutkimuslaitos Nielsen on Twitterin tilaamana tutkinut suomalaisia Twitterin käyttäjiä. Tutkimuksen mukaan suomalaiset käyttävät Twitteriä aktiivisesti [quote] 21% käy Twitterissä monta kertaa päivässä 39% käyttävät Twitteriä päivittäin 71% käyttävät Twitteriä viikottain 54% suomalaisista käyttää Twitteriä kännykällä Twitterissä 70% suomalaisista katsovat videoita Nielsen research, 2016 February [/quote]
Nielsen: Suomalaiset Twitter käyttäjät, tilasto 2016
Mielenkiintoista tutkimuksessa on, että television katsojista 34% käyttävät Twitteriä keskustellakseen ohjelmista reaaliaikaisesti. [b]Brändit ovat somessa alasti[/b] Mielenkiintoista Nielsenin tutkimuksessa on, että 3 / 4 seuraa Twitterissä brändejä. Ihmiseltä ihmiselle suosittelu onkin yksi eniten ostopäätöksiin vaikuttavista keinoista. Brändin mukanaolo verkossa on uusi vakio. Verkossa on oltava, koska jos et ole, kuluttajat keskustelevat siellä joka tapauksessa ja mukana olemalla voit olla kertomassa brändin näkökulman asiaan. [b]Aku Ankan ja Bilteman kuvaston paikka viihdyttäjänä on uhattu[/b] Twitteriä käytetään monessa paikassa: metrossa, junassa ja työmatkaliikenteessä (21%), kotona rentoutuessa (57%) ja jopa Twitter on tullut Aku Ankan ja Bilteman kuvaston kilpailijaksi vessassa (22%). Menestystä twiittaamiseesi! Muista [url=https://www.city.fi/blogit/lavas/twiittaamisen+lait/131331]Twiittaamisen lait[/url]! Ilkka O. Lavas sarjayrittäjä City, Eat, Vivas, TableOnline, Improve Media