PALVELU

Kun saatte hyvää palvelua, niin muistakaa kiittää ja tarvittaessa jopa mainita asiasta ko. asiakaspalvelijan ”ylemmille tahoille” (unohtakaa hengelliset kommentit). Jos taas palvelu on shittiä, niin antakaa ko. asiakaspalvelijalle rakentavaa kritiikkiä….

Kun saatte hyvää palvelua, niin muistakaa kiittää ja tarvittaessa jopa mainita asiasta ko. asiakaspalvelijan ”ylemmille tahoille” (unohtakaa hengelliset kommentit). Jos taas palvelu on shittiä, niin antakaa ko. asiakaspalvelijalle rakentavaa kritiikkiä.

Kaikki aina valittaa kun hommat on huonosti, mutta harva vaivautuu kiittämään kun homma toimii.

Ai heit huono palvelu ja yritän kantaa korteni kekoon, jotta
ne asiakaspalvelijat jotka loistavat palkittaisiin. Tämä toimikoon motivaattorina heikon asiakaspalvelutason omaaville yksilöille.