Johanna Tukiainen

Ulkopolitiikan ykkösblondi

Johanna Tukiainen myöhästyi myös kuvauksista.
Johanna Tukiainen myöhästyi myös kuvauksista.

Jos Johanna Tukiaista ei olisi, Suomen ulkopolitiikka olisi yhä suurten ikäluokkien vahvassa kuristusotteessa. Muutamalla tekstiviestillä vallankaappauksen suorittanut tanssijatar kohtasi ulkopolitiikan toimittajamme Ari Peltosen viinilasin äärellä.

Ennen Johanna Tukiaisen tapaamista minulla oli kaikki syyt inhota akkaa. Alexander Stubb oli luvannut kustantaa käynnin Brysselissä europarlamenttiin tutustuakseni. Se kusi tekstiviestikohusta johtuen kun “isänmaa kutsui”. Sitten minun piti tavata neiti ravintola Rivolissa 9.9. klo 17.00. Osottautui, että hän oli unohtanut jutun. Tukiainen sanoi tulevansa 18.30. 18.30 hän ilmoitti tulevansa tunnin kuluttua. Kahdeksalta, samaan aikaan kun kahden taskussani olevan lipun mukaan R.E.M.-yhtyeen piti aloittaa keikkansa, Tukiainen pyyhältää pöytään.

“Sori, että mulla kesti sovittelussa, jossa syytän kahden muun naisen kanssa yhtä pariskuntaa. Huh huh, oli rankka sessio, tärisen vieläkin. Kaikkeen mäkin joudun. Kaikessa liemessä keitetään... Lapissakin oli just keissi. Kolmas on tulossa. Radio Rockia vastaan ja nettikirjoittelusta harkitsen oikeustoimia. Tää on ollut hurja vuosi ja pyöritys jatkuu. Mä oon nähtävästi niin mielenkiintonen henkilö, että mediaa kiinnostaa hirveästi. Ne, jotka väitti tähdenlennoksi, ovat olleet väärässä. Nyt täytyy rentoutua...kauheeta - mä en pysty juomaan kun kädet tärisevät niin paljon!”

Onko kohun myötä tullut tilanne parempi sen sijaan että olisit pelkkä nobody?

“Olisin ollut kertomatta tekstiviesteistä julkisuuteen, jos olisin tiennyt mitä se tekee elämälleni, esimerkiksi parisuhteelle. Olemme olleet kahdeksan vuotta yhdessä ja kumppanini on ollut ihan raivoissaan ja vanhemmat tosi loukkaantuneita. Musta on annettu aivan väärä kuva. En ole mikään hirvee tyrkky bimbo-idiootti, vaan tosi aito, hyväsydäminen luonnonlapsi. Media päättää, minkä kuvan ne ihmisestä antaa, eikä ne muuta sitä. Mussa on kaksi Johannaa. On laitettu show-tanssija Johanna, jota tarvitsen joka viikonloppu keikoilla. Sitten on arki-Johanna, joka käy koulua ja on kotona verkkarit jalassa.”

Peruttiinko keikkoja kohun johdosta?

“Pari. Palkkiot pysyivät samana, paitsi yksityiskeikat nousivat 20 prosenttia.”

Miten avopuolisosi suhtautui Iken tekstareihin?

“Näytin osan viesteistä, kun niitä tuli ja siinä vaiheessa se nauroi niille. Tein väärin, etten kertonut lehtijutusta mitään. Se sanoi raivoissaan, että hän olisi voinut kertoa minkälainen skandaali siitä tulee. Se oli ymmärrettävä suhtautuminen ja olen ollut hirveän pahoillani, mutta se ei enää auta. Tällä hetkellä suhteemme tulevaisuus on aika avoinna. Mä voin sanoa tän tässä jutussa. Tän kahdeksan vuoden avoliiton aikana mä rakastuin toiseen mieheen, meillä oli kolmiodraama. Rakastuin Miamissa asuvaan amerikanjuutalaiseen miljonääriin ja hän minuun. Meillä oli puolentoista vuoden suhde, jonka aikana hän kustansi minulle aivan upeaa jet set -elämää, esitteli Israelissa perheelleen ja meidän piti mennä naimisiin.

Miksi moniavioisuus ei ole laillista? Mitä se kenellekään kuuluu miten aikuiset ihmiset elävät?

“Ihminen on biologisessa mielessä varmaan moniavioinen. Meillä kaikilla on omat vietit ja ihastumme aina uudestaan ja uudestaan vaikka olemme parisuhteessa. Olen saanut kristillisen kasvatuksen, jossa kehoitetaan hillitsemään itsensä.”

Olet ilmoittanut kiinnostuksesta lähteä poliitikkaan esimerkiksi Kokoomuksen tai Perussuomalaisten riveihin.

“Mulla on paljon tosi hyviä mielipiteitä ja...”

Sano kolme hyvää mielipidettäsi.

“Öö...no huh huh...mä tarviin lisää viiniä, että juttu lähtee lentää...”

Feministit eivät välttämättä ole sinusta innoissaan.

“Mulle on tullut heiltä paljon positiivistakin palautetta. Monet feministit otti yhteyttä, että tosi mahtavan teon teit kun ulkoministeri sai potkut! En ole feministi ja tiettyn rajaan asti olen sitä mieltä, että on selkeitä miesten ja naisten asioita. Kunhan naisen ei pidä olla kotona siivoamassa ja mies vain käy töissä. Treffit loppuu siihen paikkaan, ellei mies maksa laskua. En elättäisi työkykyistä miestä, mutta mies voisi elättää mua. Toi voi olla vähän kaksinaismoralistista, mutta täytyy tunnustaa, että olen vähän materialisti. Lisäksi haluisin miehen olevan perheen pää ja niin on ollut pitkälti nykyisessä suhteessakin.”

Mikset sinä kykene olemaan perheen pää?

“Ei siitä ole kysymys, ettenkö kykenisi, en vaan halua olla perheen pää. Musta on seksikästä, että miehellä on valtaa. Valta kiihottaa. Se on luonnollinen juttu, jolle ei mahda mitään. Valehtelisin, jos väittäisin muuta. Lisäksi olen aina tykännyt vanhemmista miehistä. Mun nykyinen mies on 12 vuotta vanhempi ja tää amerikkalainen on 19 vuotta vanhempi. Minkäs ikäinen sä muuten oot!?”

41.

“Iih...oijoi! Tarjoilija! Saisiksmä toisen amaral..ameri..amarino...eiku amarana...eiku mikä toi on...amaret...ei okei...

Miesten seksiturismia Thaimaahan paheksutaan, mutta kukaan ei puhu kuinka suomalaiset viiskymppiset naiset kustantaa itselleen Tunisiassa parikymppisen seuralaisen lomansa ajaksi.

“En paheksu välttämättä kumpaakaan. Jos mies käy maksullisissa naisissa, ei se ole välttämättä väärin. Ja hyvä, että sekä vanhemmilla miehillä että naisilla on parikymppisiäkin kumppaneita. Ilotalot voisi laillistaa Suomessakin, se olisi silloin turvallisempaa. Eikä homma kieltämällä katoa.”

Kuinkas monta seksikumppania sulla on ollut?

“Jotain seitsemän viiva yhdeksän. Mun nykynen mies oli eka poikaystäväni. Harrastin ekaa kertaa seksiä 21-vuotiaana. Ihan oikeesti! Me ollaan oltu erossa pariin kolmeen otteeseen ja sen aikana oli muutama hairahdus. Jos olisin ollut kaikki nämä vuodet sinkkuna, niin varmaan kumppaneita olisi useita kymmeniä, heh.”

Kolmekymppiä tuli just täyteen.

“Naisille ulkonäkö on miehiä tärkeämpää. Aivan kuten talojakin kunnostetaan, niin naisiakin voidaan kunnostaa. Ainakin jossain vaiheessa menen varmaan kasvojenkohotus- ja muihin leikkauksiin. Botox-täytettä ryppyihin ja muuta, heh heh.”

Kumma että kuvissa näytät pari vuotta ikäistäsi vanhemmalta, mutta livenä melkein kakskymppiseltä.

“Aha? Mieluummin näin päin!”

Koska viimeksi olet käynyt kirkossa?

“Kuukausi sitten olin hengellisessä kokouksessa. Huomenna menen erään evankelistasaarnaajan tilaisuuteen. Vanhempani ovat uskonnollisia ja konservatiivisia. Ne haluisivat, että vetäytyisin julkisuudesta ja olisin ihan hiljaa. Sen takia sanoin Maikkarin viihdeuutisille, että harkitsen vetäytyväni julkisuudesta.”

Paljonko tienaat kuukaudessa?

“Kymppitonnin, tonnin tai kymmenen euroa. Pappa betalar välillä ja mun molemmat miehet on auttanu paljon. Saan rahaa tanssikeikkojen lisäksi lehtien haastattelupalkkioista. Pahimman kohun aikana pyydettiin haastattelua varmaan kahteensataan mediaan. Pyöritys oli aivan älytöntä. Mun motto on, että kerran täällä vaan eletään ja olenpahan elänyt sen mukaisesti!”

Miten Playboy-kuviot edistyy?

“Hymy otti kuvasarjan, jota tarjottiin eri lehdille ja Playboy on yksi muiden joukossa, mutta olisi hienoa saada kuvansa sinne. Olen kuvissa yläosattomissa. Paljaat rinnat ovat vain osa vartaloa ja pala ihoa. Kokonaan alasti voisin olla jossain kansainvälisessä julkaisussa. Eroottisia elokuviakin voisi harkita Jenkeissä isoissa produktioissa. Ainakin tähän asti mulla on ollu jyrkkä kanta, et-ten ole lehdissä missään aktikuvissa, vaikkei pornossa mitään vikaa olekaan. Pidän seksiä ja parisuhdetta pyhänä asiana, enkä halua olla kameran edessä eri miesten kanssa.”

Pidätkö absurdina sitä, että ilman sinun kännykkääsi kriisiä Georgiassa olisi ratkonut Alexander Stubbin sijaan Ilkka Kanerva?

“Joo. Maailma on ihmeellinen ja uskomaton paikka. Ja Kanervastahan olisi voinut tulla Kokoomuksen presidenttiehdokas ja jopa Suomen presidentti. Hän oli ajattelematon, kun alkoi tekstailemaan mun kanssa. En ollut seurannut politiikkaa, enkä tiennyt, että Ike oli saanut varoituksen samasta aiheesta aikaisemmin. En olisi ikinä, IKINÄ, lähtenyt tekemään näitä juttuja jos olisin tiennyt taustat ja että olisi pienikin mahdollisuus potkuihin. Eihän Bill Clintonkaan saanut potkuja vaikka sillä oli suhde Lewinskyn kanssa! Tai vaalirahoituksestaan valehdelleet kansanedustajat.”

Tässä olisi hyvä tilaisuus korjata sinuun kohdistuneita huhuja.

“Mä kirjoitin kolme eximiaa ja lukion päättötodistuksen keskiarvo oli 9.1. Lisäksi ei pidä paikkaansa, että minulla olisi porttikielto johinkin Helsingin hotelleihin tai että minulla viime vuonna ei olisi ollut ollenkaan tuloja. Eikä suurin summa, joka illasta minun kanssani tarjottiin ollut 7 senttiä, vaan pari tuhatta euroa. Summa on maksettu, mutta treffit on käymättä.”

Tulevaisuudenhaaveita?

“Mä haluisin olla äiti, vaimo ja yksityisyrittäjä. Olen romantikko ja haluaisin tosi isot häät. Sanon ihan rehellisesti, että jo pikkutyttönä unelmoin lehdissä olevista ihmisistä ja halusin kuuluisaksi. Sen olen jo saavuttanut! En vois kuvitella viettäväni ihan tavis-tavis, lämmitetään mikrolla ruokaa -elämää. Olis kauhea ajatus joutua laskemaan joka sentti. Mä haluan, että musta pidetään huolta.”

Etkö pysty pitämään itsestäsi huolta?

“Pystyn. Mut musta se vaan on seksikästä, että mies pitää huolta. Musta naisen kuuluukin olla jossain mielessä vähän avuton, heh, musta se on ihan hyvä juttu. Voisitsä tarjota vielä yhden ison viinilasillisen sillä välin kun mä käyn hakemassa DVD:n, jossa näkee kuinka glamouria elämää mä vietin Miamissa? Ai sulla ei oo DVD-soitinta?"

70 kommenttia

uskomatonta paskaa

18.9.2008 16:44

Itsekästä pikkutyttö-läppää, täysin kypsymätön jos nämä ovat aikuisen naisen mielipiteitä niin minä olen kekkonen.

Ei mitään naisellista, luulee varmaan olevansa kovinkin naisellinen kun pillu on jalkojen välissä. Aina löytyy epätoivoisia äijiä jyystämään vielä rumempiakin akkoja kuin Tuksu.

Ja en usko näistä jutuista puoliakaan "uskomatonta jet-set elämää" =mies maksaa jossakin nykin raflassa ja nussii jossain hotellissa, se on sitä jet-set elämää keravalaisittain vai missä tämä neiti nyt elelikään.

Nämähän pitäisi vaieta kuoliaaksi eikä lyödä vettä kiukaalle. Samaa tasoa kuin BB:Stä pudonnut mister tampere.

Ja hei Johanna, kun nämä kuitenkin luet: seksiturismilla eli nykyaikaisella orjuudella eli ihmiskaupalla on aika paljon nurjempi puoli kuin mitä halutaan antaa ymmärtää. Ne Thaimaan iloiset ja kauniit naiset joille viiskymppiset suomalaisäijät "ihan reilusti maksavat" eivät ole mitenkään tasa-arvoisessa asemassa vaan useimmiten elävät velkaorjuudessa pakotettuina seksiorjiksi. Tämä on se totuus.

No, toivottavasti äijäsikin on kokeillut muita naisia, vaikka sitten maksullisia.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

suhtautuminen maksullisiin

18.9.2008 16:46

"Treffit loppuu siihen paikkaan, ellei mies maksa laskua."

Ei kai tähän ole mitään lisättävää?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

KerhoUkkonen

18.9.2008 17:57

Mikä siinä Jossussa oikein Suomi-Ämmiä vituttaa?

Hän on pohjimmiltaan just samanlainen kuin naiset tässä maassa keskimäärin, paitsi että johanna on JULKKIS.

On täysin ymmäretävää että BB-taloon pääsemättömiä pyrkyreitä vituttaa kun joku on ja minä en! saatana!!

Kateus kuuluu näkyy ja haisee. Hauskaa seurata vierestä. :)

Lisää vettä vain myllyyn Johanna!!
Olet loistava!! Huippuviihdyttäjä!!
(alle 10 seksikumppania. paino 57kg.) :))

Harvoin nauran näin makeasti.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

asdasdasdklklkl

18.9.2008 18:37

paino 57 kg. no ei tasan ole, lähempänä 80 mennään ku 50.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

makesini

18.9.2008 21:29

Herkullista ja esimerkillistä; kansalle leipää ja sirkushuveja! Miksi lyödä lyötyä? Sarjassaan yksi hyväuskoinen Luojan luoma, joka on avoimesti myöntänyt mielenterveysongelmansa ja päihteiden sekakäyttönsä.

Käymällä julkista debattia ja ylipäätään osoittamalla vähäisintäkään kiinnostusta Tuksun ulospäin lähinnä surkuhupaisalta vaikuttavaan elämään, vastaamme me muut lyhytnäköisinä tämän huomionkipeyteen ja avunhuutoon.

Samalla itse elämme harhaluulossa, että oma elämämme on niin täydellistä. Olemme haudanvakavia ja itseriittoisia, emmekä osaa nauraa itsellemme. Vasta kun kykenemme näkemään ja hyväksymään omat puutteemme ja toisinaan hyvin koomiset puolemme, olemme mielestäni valmiimpia objektiivisuuteen.

Johanna on varmasti ihana ihminen ja ainutlaatuinen yksilö, me muut olemme vain nälkäisiä ja pahansuopia. Hyi hyi, saisimme edes hävetä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

liisajohanna

18.9.2008 21:37

Jos pitää Tukiaista turhana julkkiksena, miksi te täällä sitten kommentoitte ja olette niin kiinnostuneita sen sanomisista. En voi ymmärtää tuollaista narinaa, että miksi tästäkin piti tehdä juttu. No, siksi että se näemmä kiinnostaa sinuakin.
Minua ainakin kiinnosti, millainen tyyppi tämä Tukiainen oikeasti on. Eikä sen myöntäminen nolota minua yhtään.
Välttäisin myös psykiatrisen analyysien tekemistä lehtijuttujen perusteella. Analysoimisinnokkuudenkin voisi väittää johtuvan jostain mielentilasta tai ongelmasta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

jugular

18.9.2008 22:19

Saastaa. Hirveää saastaa. Sekä koko paskajulkisuus ihan yleisesti, että tämä paska artikkeli. Puhumattakaan haastattelusta (saastattelusta?). Yäk.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

igäogogäo0gt0

19.9.2008 07:29

Virkistävää, ettei jutun yhteyteen laitettu kuvaa, jossa Johannalla olisi showtanssivaatteet.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

witness to the mob

19.9.2008 09:25

"Ja en usko näistä jutuista puoliakaan "uskomatonta jet-set elämää" =mies maksaa jossakin nykin raflassa ja nussii jossain hotellissa, se on sitä jet-set elämää keravalaisittain vai missä tämä neiti nyt elelikään."

Hahhahah just noin! Jossakin kommentissa joku valopää esitti että Tuksu on samanlainen kuin muutkin naiset keskimäärin Suomessa eli ilmeisesti huomionkipeys, turhamaisuus, jopa se että hän antaa miehensä elättää itsensä yms (muka-)"naiselliset" arvot joista häntä syytetään. Ja että tästä syystä Tuksu ärsyttäisi.

Au contraire, mon ami!

Hänessä ärsyttää nimenomaan se täysin avaruudesta kotoisin oleva käsitys itsestään ja elämästään. Hän ei elä jet-set elämää, hän ei ole kiinnostava eikä hän tule pysymään julkisuudessa kuin ohikiitävän hetken.

Ei Susan Kuronen anteeksi Rusunen ollut pääministerin morsian vaikka tälle pillua antoikin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

witness to the mob

19.9.2008 09:28

Paino 57 kg, tuon haluaisin tarkistaa vaa´alla, kiitos.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

witness to the mob

19.9.2008 09:35

Niin ja pettäjiä inhoan ihan kertakaikkiaan aivan tolkuttomasti. Jos ei kykene monogamiaan, kuten minä en kykene, niin ratkaisu ei ole puolison loukkaaminen ja toisen sänkyyn hyppääminen. Ei varsinkaan "rakkautta" tekosyynä käyttäen.

Senkaltainen itsekkyys jossa toteutetaan omia haluja ja samaan aikaan jatketaan näennäisesti monogamisessa parisuhteessa, on perseestä.

Parisuhde on rakkautta, puolison kunnioitusta ja keskinäistä luottamusta. Jos toinen kärsii toisen uskottomuudesta, on uskottoman luovuttava parisuhteestaan, vaikka se toinen haluaisi jatkaakin. Muuten sitä tulee hyväksikäyttäjäksi, hyväksikäyttää toisen aitoa rakkautta.

Kuten BB-Marianna, joka sanoi:"Kyllä puolisoni kärsii ihan vitusti mun seksi-suhteista". Itse hän ei puolisolleen muita suhteita hyväksynyt ja antoi ainakin ymmärtää että jos näin kävisi, hän jättäisi. Hirveät kilarit sai BB-Johanista ja Johan ei todellakaan ollut hänen poikäystävänsä millään muotoa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

keppana_00

19.9.2008 12:15

"Treffit loppuu siihen paikkaan, ellei mies maksa laskua."

Go Tuksu Go! Hyvä meininki ja sillein?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Tapra

19.9.2008 12:45

Kolme hyvää mielipidettä -läppä oli mainio, mutta olisin odottanut Ari Peltoselta pahempaa tylytystä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Treffitih0g

19.9.2008 13:49

Se maksaa laskun, joka on pyytänyt illalliselle. Näinhän se aina menee. Jos nainen pyytää, nainen maksaa. Mutta enpä menisi kyllä toista kertaa treffeille miehen kanssa, joka päättää ensin viedä syömään Chez Dominiqueen ja on sitten splittaamassa laskua. Se nyt vain on moukkamaista.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

keppana_00

19.9.2008 17:45

Treffitih0g:

Nainen ja mies maksavat kumpikin oman laskunsa. Se on ns. tasa-arvoa, oletko koskaan kuullut? Jos ämmä alkaa siipeilemään minun rahoillani niin potkaisen sen hyvin äkkiä pihalle. Jos mennään kalliiseen ravintolaan syömään, se tehdään yhteisestä sopimuksesta, ja molemmat maksavat oman osuutensa. Nainen joka ottaa vastaan miehen lahjuksia ja maksattaa miehellä ostoksiaan ja ruokiaan ei ole mitään muuta kuin HUORA. (Antaa seksiä maksua vastaan = huora) Samoin ämmät jotka maksattavat drinkkejään baarissa. Eihän se ole mitään muuta kuin huoraamista. Pitäisi potkia maassa kehoon tuommoisia.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

meitsii

19.9.2008 18:39

hahah ei Tukiainen voi olla tosissan ku korjaa huhua itsestään seuraavasti: "-- Eikä suurin summa, joka illasta minun kanssani tarjottiin ollut 7senttiä, vaan pari tuhatta euroa--". Ihan nopealla päättelyllä jos noin olisi niin jengi olisi syynännyt aika poskettomasti rahaa Johannan takia mitä en usko.. Sentti kerrallaan kun korotetaan summaa n.2000e:n niin aika monta korotusta on tehty? :D

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

makesini

19.9.2008 19:14

Painonsa arvosta kultaa, sanoisinko. Ja markkinanainen, vai eikö kaikki käytetty tavara yleensä myydä kaunistelemalla totuutta ja oikomalla virheitä.

Kuitenkin tekemättä ensimmäistäkään psykologista analyysia ja/tai viittaamatta keneenkään yksittäiseen henkilöön, henkilö, jolla on vääristynyt minäkuva, saattaa – huom! saattaa – muodostaa myös elopainostaan vääristyneen käsityksen.

Lisäksi, kuinka moni hyvällä itsetunnolla varustettu, armeijaan ja/tai Miss/Mister Bengalinlahti -kilpailuun osallistumaton, ja kuitenkin syntymätodistuksen ja henkilöpapereiden mukaan aikuinen henkilö, tuntee mittansa grammalleen ja millilleen vielä peruskoulun 9. luokalla tehdyn terveystarkastuksen jälkeen? Ts. kuinka yleistä on aloittaa päivänsä ensimmäiseksi esimerkiksi punnitsemalla itsensä? Itse olen samoissa mitoissa, joko sitten onneksi tai valitettavasti, kuin millaisena yläasteen taakseni jätin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

ja taas sitä samaa

19.9.2008 19:56

Voi helvata, mikä akka. En jaksa muuta kommentoida, mutta toi porttikieltohommeli on vale. Kyllä niitä porttikieltoja on ainakin ollut, nykyisestä tilanteesta en tiedä. TV-ryhmän haastattelussa haastattelija ei saanut sovituksi helpolla tapaamispaikkaa, vaan neljään paikkaan tuli huti, koska tukiaisella sinne porttikiellot. Ei Tukiainen mitenkään kieltänyt asiaa, vaan toimittajan ihmetellessä porttikieltoja hotelleihin, tukiainen sanoi syyksi "pienet piirit"!! Oliko se 45 minuuttia muistaakseni ja se pätkä on kenen tahansa tarkistettavissa netistä...poliitikkojen skandaalit tms. on nimi...paikat oli kämppi, teatteriravintola, sasso ja hotelli klaus k - ja nämä olivat vain ne satunnaiset paikat, mihin toimittaja yritti sopia tapaamisen. Todellisesta määrästä ei tiedä kukaan.

Tukiaisen kaikissa haastatteluissa ne sanomiset menee niin helvetisti ristiin, eikö kukaan toimittaja seuraa tarkemmin ja pistä niistä sanoista vastuuseen? Toi sponsorihommakin, ensin oli monia miessponsoreita, jotka elättää, kun toimittaja ihmetteli, mistä saa rahat mainostamaansa luksuselämään. Verotuksen mukaan kun tulot on pienet tai olemattomat. Sitten toisessa haastattelussa vähän aikaa sitten sanoi, ettei mies elätä, eikä vanhemmat maksa. Nyt taas miehet elättää (tai siis elätti) ja vanhemmat maksaa? Se kai hakee uutta sponsorielättäjää, sellaista joka hyväksyy, että Tukiaisella on muitakin elättäjiä. Sellaista, joka hyväksyy sihteeriopiston ja strip clubsin escort-hommelit.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

jeeenile

19.9.2008 20:11

Johanna, haluat rikkaan elättäjän. Fine, olet siinä ainakin rehellinen. Mutta eikö oikeasti pelota, mitä käy, kun mies kiinnostuukin toisesta, ajaudutte erillenne tai oma kulta iskeekin silmän mustaksi? Minne menet, jos ei ole mitään omaa taloutta? Itsenäinen, älykäs nainen kuten mieskin varmistaa oman elämänsä kuntoon, ja siten voi saada tasa-arvoisen parisuhteen, jossa ei tarvitse esimerkiksi aina antaa, kun toisella tekee mieli, ettei kumppani vain kyllästy ja potki kadulle.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Detta

19.9.2008 21:09

Tämä haastattelu taas valoi uskoa teoriaani että JT vetää vielä joskus possupuvun pois päältään ja alta paljastuu lyhyen mustan tukan omaava laiha ja älykäs nainen. Tuo nainen on tehnyt korkealaatuista mediakriittistä tutkimusta aiheesta "mitä kaikkea (sontaa) julkisuuten voikaan työntää ilman että tarvitsee ottaa vastuuta sanoistaan/tekemisistään".

JT:llä ei näytä paljon kiinnostavan _mitä_ hänestä kirjoitetaan. Ari Peltonen heittää liirumlaarumia Stubbista ja REM:istä, eikä "Jossu" vaivaudu edes pyytämään juttua tarkistukseen/siunaukseensa ennen painoon menoa...
No, jos elää ajatuksesta että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, niin en viitsi herättää häntä siitä unesta.

"..kesti sovittelussa, jossa syytän kahden muun naisen kanssa yhtä pariskuntaa... Lapissakin oli just keissi. Kolmas on tulossa. Radio Rockia vastaan ja nettikirjoittelusta harkitsen oikeustoimia."

Tulee mieleen Monica L. ison meren takaa: oikeusjuttuja kalasteleva syötti, joka on tajunnut että oikeusteitä myöten saa helpommin rahaa kuin h***aamalla. Harmi sinänsä ettei kotoinen oikeuslaitoksemme toimi samalla tavalla kuin jenkeissä; tunteiden loukkaaminen ei ole rikos...ainakaan sellainen josta saisi takuuvarmoja miljoonakorvauksia.
Varoitus siis kanssaihmisille: ei kannata kommunikoida JT:n kanssa, syyte seuraa muuten perästä!

"Pituus: 160 cm
Paino: 57 kg"
Olenko väärässä, mutta eikö tuon pituisen naisen pitäisi painaa 50kg ollakseen edes jotenkuten normaalipainoinen?

Noihin kommentteihin miesten ja naisten rooleista en ota edes kantaa. Luultavasti nekin muuttuvat jo ensi viikoksi, muiden JT-kommenttien tapaan.

Johanna, tuntisin sinua kohtaan suurta sääliä, jos vain voisin palauttaa takaisin kaiken sinua käsittelevän informaation jota media on minulle pakkosyöttänyt, ja saada rahani takaisin niiden lukemiseen menneestä menetetystä ajasta.

Ari Peltoselle pisteet hyvästä jutusta! Palautit uskon ammattitaitoosi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kriitikko!

20.9.2008 05:26

"keppana_00
Eilen 17:45

Treffitih0g:

Nainen ja mies maksavat kumpikin oman laskunsa. Se on ns. tasa-arvoa, oletko koskaan kuullut? Jos ämmä alkaa siipeilemään minun rahoillani niin potkaisen sen hyvin äkkiä pihalle. Jos mennään kalliiseen ravintolaan syömään, se tehdään yhteisestä sopimuksesta, ja molemmat maksavat oman osuutensa. Nainen joka ottaa vastaan miehen lahjuksia ja maksattaa miehellä ostoksiaan ja ruokiaan ei ole mitään muuta kuin HUORA. (Antaa seksiä maksua vastaan = huora) Samoin ämmät jotka maksattavat drinkkejään baarissa. Eihän se ole mitään muuta kuin huoraamista. Pitäisi potkia maassa kehoon tuommoisia."

Keppana potkaisee naisen pihalle ja potkii vielä maassa...

Tuo on kyllä hyvinkin todennäköinen tapahtuma tuollaisen jutun kirjoittajan elämässä, mutta ei taida olla kyllä ihan jonossa niitä naisia tulossa keppanan potkittaviksi.

Ne ravintolatkin ovat kalliita, jos ei ole rahaa, ja naisten ja rahan puutteestahan keppanankin katkeruus kumpuaa.

Jos nuo muijat olisivat sinulle yhdentekeviä, he eivät herättäisi tuollaista katkeruutta ja aggressiivisuutta, mutta kun he ovat sinulle tavoittamaton haave.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

keppana_00

20.9.2008 10:30

Muhahaa... niinhän sinä luulet. Olen korkeakoulutettu, ok näköinen ja hyväkroppainen sekä urheilullinen. Minulla on kaunis ja älykäs tyttöystävä joka on myös korkeakoulutettu. Hän sanoi ettei ikimaailmassa suostuisi siihen että mies maksaa hänen puolestaan, se kun loukkaisi hänen itsenäisyyttään. Tämä oli yksi syy miksi aloin alunperin seurustella hänen kanssaan. En mä nyt muutenkaan olisi alkanut minkään amiksen kanssa seurustella, ja korkeakoulutetulla naisella on rahaa maksaa omatkin ruokansa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kriitikko!

20.9.2008 10:57

Keppana, huolimatta siitä, mitä positiivisina pidettäviä juttuja sinä itsestäsi tai oletetusta tyttöystävästäsi luetteletkaan, paljastit jo ensimmäisessä viestissäsi luonnevikasi, ja toisessa viestissäsi rajattoman junttiutesi.

Teidän pariskunnallenne nauretaan aivan avoimesti siellä "kalliissa ravintolassa", kun alatte tilata erillisiä laskuja samaan pöytään.

Jos olisit nähnyt maailmaa hieman Perseenhikiän ulkopuolella, niin tajuaisit, että drinkin tai illallisen tarjoaminen kuuluu aivan normaaliin elämään niin ihmisten privaattielämässä, kuin myös vaikka bisneksessä, eikä sillä juuri koskaan ole mitään tekemistä sen kanssa, että toinen ei pysty itse ostamaan ruokaa.

Ja jos mistään muustakaan mitään tietäisit, niin ymmärtäisit myös sen, ettei Suomessa voi noin yleisesti tehdä käytettävissä olevista rahamääristä johtopäätöksiä sen perusteella, onko "amis", vai korkeakoulutettu.

Mutta sitten kun kasvat aikuiseksi, niin toivottavasti ymmärrät, ja pääset ehkä jopa eroon väkivaltafantasioistasi......

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

keppana_00

20.9.2008 11:16

Nainen joka ottaa vastaan lajuksia kuten drinkkejäa, leffalipun tai ruokaa mieheltä ja antaa myöhemmin illalla hänelle seksiä, ei ole mitään muuta kuin huora. Kiitti moi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

akateeminen_mies

20.9.2008 11:27

Olen kyllä samaa mieltä keppana_00:n kanssa. Enkä kyllä usko että hän on "potkimassa" ketään, eiköhän tuo ollut vain kielikuva. Kyllä itsekin laittaisin akan pihalle jos hän olettaisi että maksan kaiken. Haluan tasaveroisen suhteen, enkä mitään elättiä. On sitä paitsi erittäin typerää verrata treffejä bisneslounaaseen. Bisneslounaaseen kuuluu avoin lahjonta ja mielistely. Treffien taas pitäisi olla tasa-arvoinen tapahtuma. Ravintolassa mies voi maksaa laskun, ja ravintolasta poistumisen jälkeen nainen maksaa hänelle oman osuutensa laskusta. Yksikään itsenäinen vahva nainen jossa on vähän tervettä feminismiä ei suostu siihen että mies maksaa. Kriitikko, taidat olla tällainen Tukiaisen kaltainen elättipossu? Minä en maksaisi senttiäkään Tukiaiselle enkä kellekään muullekkaan naiselle siitä että saisin olla heidän seurassaan. Jos ei seura kelpaa yksistään vaan vaaditaan lahjuksia, niin se on adios. Ja kyllähän tuo aikalailla huoraamisen kriteerit täyttää, jos antaa seksiä vasta sitten kun mies on maksanut drinkit, ruoat ja leffaliput.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kriitikko!

20.9.2008 11:29

"Mies" joka haaveilee naisten potkimisesta on useimmiten pahasti epäonnistunut sukupuolielämässään; joko impotentti, tai ei ole myöntänyt itselleen homoseksuaalisia taipumuksiaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kriitikko!

20.9.2008 11:41

"akateemiselle" "miehelle":

En ole Tukiaisen kaltainen elättipossu. Itse asiassa olen aikuinen mies, joka tulee toimeen omillaan, enkä osta drinkkejä tukiaisille, enkä käy edes treffeillä, koska olen avoliitossa.

Silti olen sitä mieltä, että sinä ja keppana olette noloja tapauksia noiden ravintolalaskujen jakamisinenne. Ja se, että yritätte vetää akateemiset mukaan tuohon omaan noloon laihialaisuuteenne, on jo säälittävää.

Olen hävennyt silmät päästäni joskus "muilla mailla" suomalaisseurueessa ollessani, kun laskun tullessa on alettu taskulaskimen kanssa keräämään kolehtia, tai pyydetty seurueen jokaiselle jäsenelle omaa laskua.

Ja minun puolestani joku toinen saa aivan vapaasti ostella Tukiaiselle drinkkejä - paljon suurempi menetys elämässä on varmaan kuitenkin se, että on tuhlannut yhden illan ja ehkä yönkin ko. seurassa....

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

akateeminen_mies

20.9.2008 11:44

Kuten sanoin, eiköhän kyseessä ollut kielikuva keppana_00:n taholta. Yrität kääntää puheen epäolennaisuuksiin.

Tosiasia on se, että jos vaikkapa rikas vanha ruma mies ottaa nuoren kauniin, köyhän ja kouluttamattoman vaimon, kyseessä on arveluttava tilanne... Nainen on tässä tilanteessa periaatteessa huora, vaikka yhteiskunta ei häntä sellaisena suoranaisesti pidäkään. Kyseessä on ns. kotihuora, joka antaa seksiä vastenmieliselle ja itseään vanhemmalle ja rumemmalle miehelle, jotta saa tältä täyden ylöspidon ja yleelliset elinolot. Tällaista tapahtuu paljon, eikä sitä pidetä virallisesti huoraamisena. Sitä se kuitenkin pinnan alla on. Se on vain vakinaistettu työsuhde, mutta huora mikä huora. Karu fakta, joka on tietysti vaikea joidenkin hyväksyä... asiaa kaunistellaan, mutta todellisuus on mitä on.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kriitikko!

20.9.2008 11:51

Taitaa "akateemisen" "miehen" akateemisuus olla naistutkimuksen laitokselta peräisin - sen verran vahvaa asenteellisuutta on mukana.

Tiesitkö muuten, että monet akateemiset naisetkin ovat rahoittaneet opiskeluaan aivan aidolla, perinteisellä huoraamisella?

Mistä muuten on peräisin halusi luokitella naiset huoriin ja joihinkin muihin (mihin?)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

akateeminen_mies

20.9.2008 11:59

Tekniikan yo. olen... Ei mulla mitään tarvetta ole lähteä huorittelemaan ketään, mutta tosiasiat nyt on vain mitä on. Jos näen nuoren kauniin naisen jonkun ruman vanhan läskin sian kanssa käsikynkässä kaupungilla, niin kyllähän siinä herää ajatus että taitaa raha pyörittää tuotakin suhdetta. Surullista... mutta tuota tapahtuu paljon. Sinisilmäiset ihmiset ajattelevat, että "nainen on ihastunut miehen luonteeseen", mutta jos katsotaan asioita suoraan miten ne on, hän on ihastunut miehen lompakkoon. Itse en koskaan voisi ottaa itseäni paremmannäköistä ja köyhää naista joka eläisi varoillani, otan mieluummin tasavertaisen kumppanin niin ulkonäöllisesti kuin taloudellisestikin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kriitikko!

20.9.2008 12:03

No kukin tyylillään - minun mielestäni vaikkapa jokin Halosen ja Arajärven avioliitto on huomattavasti noita esimerkkejäsi epäilyttävämpi, vaikka se varmaan edustaakin kaikkia teidän ihanteitanne.

Miettikää sitä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

MakeLoveNotWar

20.9.2008 14:34

Hyvä artikkeli "Paska" Peltoselta. Artikkelissa ei korostettu perinteistä Peltosen nokkelaa vittuilua, vaan annettiin Johannan puhua puolestaan. "Tosi aito, hyväsydäminen luonnonlapsi" haluaa "kasvojenkohotus- ja muihin leikkauksiin", on pettänyt serurustelukumppaniaan vain "pariin kolmeen otteeseen", eikä voisi kuvitellakaan viettävänsä ihan "tavis-tavis, lämmitetään mikrolla ruokaa -elämää". Lopettakaa sodat ja muut pahat asiat, hyväsydämisyyden ja luonnonmukaisuuden ydin on löydetty!

Johanna Tukiaisen "glamouria elämää" Miamissa: Johanna esiintyy ujosti kavereidensa kanssa tanssiesityksessä, joka voisi olla peruskoulun limudiskosta. Esityksen jälkeen "glamour" jatkuu, kun tarjottua "juomaa riittää jokaiselle kädelle".

Sääliin tai suruun ei tällä kertaa kuitenkaan ole aihetta: Johanna vaikuttaa onnelliselta nykyiseen elämäänsä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Haista la vista

20.9.2008 15:21

Niin kauan kuin naisen euro on 80 senttiä, vaikka korkeakoulutetuista suomalaisista yli puolet on jo naisia, niin on täysin oikein, että mies maksaa laskun ravintolassa. Ja miksi rikkaan vanhan ukon naiva nuori kaunis nainen on huora, mikäs se vanha ukko sitten on, kun on nainut nuoruutta ja ulkonäköä? Tekeekö ikä, raha ja miehuus jotenkin moraalisesti paremmaksi kuin nuoruus ja naiseus?
Johanna on älynnyt muuttaa rahaksi miesten fantasian "tyhmästä blondista". Hän on myös nostanut esiin naisten pahimmat leimautumisen pelot (escorteeraus, porttikielto hotelleihin, rahasta naiminen), joilla miehet naisten käytöstä kontrolloivat. Johanna on manannut esiin miesten misogynistiset asenteet naisia kohtaan, joita tämänkin jutun kommentit vilisevät. Ilman miehiä jotka ostavat naisia muodossa jos toisessa ei olisi miesten leimaamia naisia! Tapailevathan muuten miehetkin naisia yhtä materialistisista syistä (koulutus, ikä, perhetausta, ulkonäkö, kuppikoko). Mikäs nimitys me siskot sellaisille miehille keksitään? Kantakirjasonni? Niin, ja onko "kalliit" naiset sitten niitä jotka antavat ilmaiseksi, jos "halvat" maksattavat kulunsa miehellä? Onko tämä jotain miehen logiikkaa, jota en ihan ymmärrä?
Ehkä kritiikki olisi naisten ja Johannan sijasta syytä osoittaa yhteiskuntaan, joka antaa paljon painoa ulkoisille asioille kuten ulkonäölle, asemalle ja varallisuudelle. Ihmiset yleensä toimivat sen mukaan, mihin yhteiskunta heitä kannustaa. Johanna on tämän raha-seksi-blondius-itsekkyys -aikakauden ikoni. Johanna on onnistunut sohaisemaan arkaan kohtaan "tasa-arvoa" hehkuttavassa, patologista naisvihaa pinnan alla kytevässä yhteiskunnassamme, jossa korkeakoulutetun naisen tie materiaalisesti hyvään elämään tuskin on ura hallitusammattilaisena tai suuryrityksen toimitusjohtajana, vaan tavallisin tarina on edelleen se naimakauppa vaimon koulutusta arvostavan ”kunnon” (=hyväpalkkaisen) miehen kanssa.
Hyvä Johanna! Jatka valitsemallasi tiellä, olet paljastanut suomalaisten marjanpoimijamiesten patoutuneen misogynian! Taidan lähteä tästä itsekin Miamiin etsimään sellaista rikasta juutalaista pankkiiria, joka tarjoilisi illallisen kultalusikalla hopealautaselta ja veisi lomamatkalle palmun katveeseen. Kyllä miljonäärin pikku hupakkona on varmasti enemmän voittajafiilis kuin lökäpöksyinsinöörejä passaaavna ylikoulutettuna ja alipalkattuna sihteerinä riistokorporaatiossa tai sairaanhoitajana HUSissa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

jepjep..

20.9.2008 16:52

taas päästettiin tää patologinen valehtelija ääneen. valehtelee kaiken jopa painostaan lähtien. huhhuh..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kriitikko!

20.9.2008 19:51

"Haista la Vista"

Onnittelut siitä, että olet todella ymmärtänyt suomalaisen "tasa-arvon" (eli marjanpoiminnan, niin kuin osuvasti sanoit) ytimen.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Katatoned

20.9.2008 21:06

Härre gud mikä sekopää! "apissakin oli just keissi. Kolmas on tulossa. Radio Rockia vastaan ja nettikirjoittelusta harkitsen oikeustoimia. Tää on ollut hurja vuosi ja pyöritys jatkuu. Mä oon nähtävästi niin mielenkiintonen henkilö, että mediaa kiinnostaa hirveästi. Ne, jotka väitti tähdenlennoksi, ovat olleet väärässä." "Musta on annettu aivan väärä kuva. En ole mikään hirvee tyrkky bimbo-idiootti, vaan tosi aito, hyväsydäminen luonnonlapsi". Joopajoo, hyväsydämiset luonnonlapsethan haasteleekin radiokanavia ja nettikirjoittelijoita oikeuteen.

Paras kommentti on kuitenkin tuo politiikkaan mukaan lähtö. "Tosi paljon hyviä ideioita" löytyy, mutta tarvii ensin saada nousuhumala päälle. Mahtavaa! Mikäs sen parempaa, jos eduskunnassakin kansanedustajat tulis istuntoihin aina Alkon kautta, että saavat hyviä ideoita aikaiseksi ja jutun luistamaan. Siinä ei kauaa menis, kun työttömyys olis nollassa ja Suomi ennen näkemättömässä nousussa - sori piti sanomani, nousuhumalassa ;-)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

nojoon

21.9.2008 01:01

jos ei muuten halua julkisuuteen niin miks haluaa julkisuuteen joka toises lausees?? ja ihan vähän tais tulla tossa painossakin huijausta vai liekö painovirhe.. 67kg ois varmaan lähempänä totuutta.. heh heh

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

NAINENvoi

21.9.2008 20:48

No, onneksi arvot on silloin kohdallaan, kun täällä netissä jaksaa ilkkua tanssitytön painoa, ja haukkua naisia huoriksi. Eikun jatkakaa vaan!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

tositosimies

22.9.2008 09:55

"Haista la vista 20.9.2008 15:21 Niin kauan kuin naisen euro on 80 senttiä, vaikka korkeakoulutetuista suomalaisista yli puolet on jo naisia, niin on täysin oikein, että mies maksaa laskun ravintolassa. "

Missä naisen euro on 80 senttiä? Aivan, vitun tyhmien rusinakin pullasta -"feministien" märissä unissa. Tosielämässä nainen tienaa Suomessa ihan saman kuin mieskin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Ari Peltonen

22.9.2008 11:47

Dettalle:
Kiitos kehuista.Tiedoksi sinulle,että Tukiainen tarkisti(pyynnöstäni)jutun ennen sen menoa painoon.Sanoi sitä hauskaksi.
Ari.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Katkeria miehiä?

22.9.2008 12:44

Hei, miten te miehet tunnutte olevan niin katkeria? Naiset sitä, naiset tätä. Eikö tanssityttö ollutkaan sinusta kiinnostunut?
Maksan joskus, mieheni toiste. Pidän tarjoamista huomaavaisena eleinä, eikä tulisi mieleenkään että jos pyytäisin jotain kivaa miestä syömään, että pistäisin sen maksamaan laskun tai puolittaisin sen. Olen kutsuja, maksan. On tullut miesten tarjoamia drinkkejä juotua, eikä mentyä sänkyyn. Halvaksi tulisi yöseura. Drinkin tarjoaminen voi olla myös kohtelias tapa lyöttäytyä seuraan. Olenpahan itsekin jokusen kerta tullut tarjonneeksi miehille juomia. Enkä ajatellut meneväni heidän kanssaan sänkyyn tai sitä, että he nyt olisivat jotenkin nyt velvollisia siinä suhteessa minua kohtaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

TarkastajaKarppanen

22.9.2008 16:47

Oikaisu:

Seksikumppaneiden määrä on 700-900.
Elopaino 75kg (ei 57)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

satunnai

22.9.2008 18:07

Samalla logiikalla siis mies, jonka drinkin maksan on huora. Hyvin mielenkiintoista.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Informazione

22.9.2008 20:44

"Pituus: 160 cm
Paino: 57 kg"
Olenko väärässä, mutta eikö tuon pituisen naisen pitäisi painaa 50kg ollakseen edes jotenkuten normaalipainoinen?"

Pakko kommentoida tähän, että onpa nimimerkillä vinoutunut käsitys normaalipainosta. 57 kg painava 160 cm pitkä henkilö omaa painoindeksin luokkaa 22. Muistutuksena mainittakoon, että painoindeksin normaalijakauma on 18-25, joka on siis vain tilastollinen. Painoindeksi on muutenkin huono mittari, sillä lihas painaa huomattavasti rasvaa enemmän, joten hyväkuntoinen, lihaksikas ihminen voi olla jopa ylipainoisen painoindeksiluokassa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

maiu24

23.9.2008 09:35

Kyllä nyt taas valheet lentää. Itse tuota nettihuutoa seurannut niin kyllä tämä täti tukiainen lähti 7centillä, eikä millään parilla tonnilla! ja niin myös luki fiksuhuudon sivuillakin, että se siitä kusetuksesta taas jossupossu!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

misukkayksi

24.9.2008 00:33

Kiinnostava keskustelu avautuu aina kun miehet paasevat parjaamaan naisia maksullisiksi, jos nama hyvaksyvat miehilta "lahjuksia", drinkkien, illallisten tai jopa, huhuh sentaan, leffalippujen muodossa. Olen akateeminen nainen, miesvaltaisella alalla. Siltikin, ja koska olen nainen joka olen, hyvaksyn ilolla tarjotut illalliset mikali tunnelma on mukava ja molemminpuolin kunnioittava. Se maksaa, joka kutsuu. Nailla kavereilla, joille aiheutuu ylipaasematonta tuskaa tarjota illallinen daamille, harvoin on mista ottaa. Olen kuullut niin monen heikosti toimeentulevan mankuvan sita kuinka heilta yritetaan nyhtaa rahaa ja elatusta. Kumma kylla, heilta, joilla varallisuutta oikeasti on, en tata samaa ruikutusta kuule. Olisiko niin, etta kun ei oikein ole mista ottaa, koko maailma tuntuu vihamieliselta. Kun on varaa olla aidosti sivistynyt, toimii myos siten. Itsellani on periaatteena etten kutsu miehia ulos syomaan. Olen loistokokki, joten kutsun heidat luokseni. Ja he tietavat, etta se ei automaattisesti tarkoita myos aamupalaa. Kuten ei myos se, etta tarjoaa illallisen ravintolassa. Kylla minun kiinnostukseni jatkoa ajatellen voi herata tunnelmallisen illallisen aikana, mutta ei illallisen takia. Ja sita paitsi, jos maksaisin puolet illallisestani pyydettaessa, tekisin sen koko ravintolasalin edessa, enka jalkikateen ulkona, kuten joku ehdotti. Miksi pitaisin kulissia ylla pseudoherrasmiehelle, kysyn vain...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Juutas Käkriäinen

24.9.2008 11:32

No onhan edustava video! Ö-luokan hetkutusta, suoraan B-rapusta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

gigaman

24.9.2008 23:16

Te ette nyt taida olla perillä senttihuutokauppojen toimintaperiaatteesta.

Korkein tarjous ei voita, vaan pienin, silloin kun kukaan muu ei huuda samaa summaa.

Eli voittaja oli ainut joka huusi 7 senttiä. Jos joku muu huusi 6 tai vähemmän, ei voittanut koska niitä huutoja oli useampia.

Jos selitin huonosti tai ei muuten mennyt jakeluun, kannattaa tutustua kyseisten sivujen ohjeisiin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

fiksuhuutaja

25.9.2008 08:36

gigaman:lle

Bidster toimii noin, fiksuhuuto (joka on siis fiksu omistajilleen, en suosittele huutamaan) on aito huutokauppa jossa korkein huuto voittaa. Huuto vain maksaa sen puhelimella 2€/huuto joten rahat saa menemään aika haipakkaa

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

nainen-88

25.9.2008 21:51

""Pituus: 160 cm
Paino: 57 kg"
Olenko väärässä, mutta eikö tuon pituisen naisen pitäisi painaa 50kg ollakseen edes jotenkuten normaalipainoinen?""

Itse olen 162 cm/65kg ja vaatekoko 36.

Mut jos Tukiainen painaa tosiaan ainoastaan 57kg, nii hänen täytyy kyl olla aika epäatleettinen ja pienilihaksinen, nimittäin kun katsoo tota sen ulkomuotoo, nii luulis painon olevan lähempänä 80 kiloo. :D Lihashan painaa enemmän kun läski....

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

auauauau

26.9.2008 16:30

Täällä taas nähdään se kuinka korkeastikoulutetut ihmiset luulevat olevansa parempia kuin "huonommin" koulutetut. Viisautta ei ole ainakaan jaettu jouluisin näillä muutamalle herralle. Tiedän useamman henkilön joilla ei ole yläasteen jälkeen mitään koulutusta ja paukuttaneet mensan testeissä huipputuloksia. Ja aivan sama onko korkeastikoulutettu jos käytöstavat ja ihmisten halveksunta on tota luokkaa. Usein korkeakoulutetut ovat täysiä huoria työasemansa takia.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

no just

28.9.2008 07:56

"Pituus: 160 cm
Paino: 57 kg"
Olenko väärässä, mutta eikö tuon pituisen naisen pitäisi painaa 50kg ollakseen edes jotenkuten normaalipainoinen?"

No just... Jos ihminen on 160cm pitkä ja painaa 57 kg, on hän kyllä täysin normaalipainoinen, suunnilleen ihannepainossaan! 50kg painavana ei ihan vielä ole alipainoinen, mutta tosi hoikka silti. Tuksu ei varmasti paina tuota mainitsemaansa 57kg, vaan varmastikkin yli 70kg

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Woni

28.9.2008 11:00

Treffit maksoi 7 senttiä...älä valehtele 2000€
Peltosen viiltävän hienoa kirjoittamista jäi kyllä ikävä, nyt mentiin aika helpolla.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

blaah12

28.9.2008 19:29

voi tyttöraasua. se valehtelee ja jutut menee ristiin eri lehdissä, mut jotenkin on hauska seurata sitä. pakkohan ei ole.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Detta

28.9.2008 23:23

Arille:
Aww! Haluat ilmeisesti kaivaa vanhan viha(-rakkaus)-suhteemme naftaliinista? Kuten jo ehkä aiemmin olet huomannut, en harrasta tyhmien ja hullujen kanssa tappelua; mitä se oikeastaan kertoisi minusta?

-Jos nyt ihan loogisesti ajatellaan: sinä lähetit kirjoittamasi artikkelin omaehtoisesti Johannalle. Toisin sanoen Johanna ei itse, omasta tahdostaan halunnut tarkistaa tekstiä ennen sen julkaisemista.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

wirnq

30.9.2008 07:35

Pistää kyllä miettimään minkälaisessa maailmassa mr. akateeminen ja keppana elävät. Itse en ainakaan koe olevani samalta planeetalta.Olen treffaillut sekä akateemisten että duunareiden kanssa eikä kukaan ole tehnyt maksamisesta ongelmaa. Laskuja ollaan maksettu vuoronperään. Olen ollut tilanteessa että olen itse ollut se "varakkaampi" osapuoli ja tarjonnut mielihyvin miehelle. Ostanut lahjoja jne. Enkä ole koskaan ajatellut että antaminen ja vastaanottaminen on jollain tavalla merkki moraalisesta rappiosta. Tällähetkellä mieheni on huomattavasti varakkaampi kuin minä, ja haluaa tarjota asioita mihin minulla ei ole varaa, ja annan hänen sen tehdä. Maksan itse sen minkä pystyn. Raha on ensisijaisesti väline jolla voin tehdä asioita, se ei ole mikään itseisarvo. Jos mies muuten olisi täysi paska, pärjäisin yksinkin. Niin, ammatiltani olen surkeasti palkattu hoitaja.

Tukiaisen maailmankuva ei ole perinteinen suomalaisen naisen käsitys parisuhteesta. Mutta muualla maailmalla vastaavanlainen ajattelutapa on arkipäivää. Perhe tai nainen itse sopii naimakaupat sopivan miehen kanssa, usein se tarkoittaa että nuorikko lähtee emännäksi paljon vanhemmalle miehelle, jolla on varaa turvata myös vaimon perheen elämää. Glamour siitä on kaukana mutta avoimmuudesta pisteet Tuksulle.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Ari Peltonen

30.9.2008 12:36

Dettalle:
Ei ni.Entäs sitte?
Arisi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Ciaotutti81

3.10.2008 22:55

Mieheni maksaa yleensä aina ravintolassa sekä yhteiset matkamme enkä koe olevani "huora" tai "elätti". Silloin tällöin maksan molempien puolesta ja elämäni peruskulut hoidan tietysti itse, Mieheni vuositulot ovat noin kymmenkertaiset omiini verrattuna ja tämä järjestely on hänen aloitteestaan.
Italialaisena hänestä on erikoista, kun silloin tällöin tarjoudun maksamaan esim.taksin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

ei jaksa

6.10.2008 20:19

En jaksa muuten tuota älyttömyyttä kommentoida, mutta tuo tanssi...tai siis.. Jokin.
Siis EI VOI olla totta, että tuolla voisi itsensä elättää. Itse omistan kolme vasenta jalkaa ja rytmitajua saman verran kuin huumatulla pusukalalla, mutta siltikin pelkään pahoin, että tanssin paremmin.. ja se on huolestuttavaa!

Kun miettii erilaisia tanssiryhmiä, ja varsinkin jos miettii esim. jenkkiläisiä sellaisia, niin tuo oli kammottavan noloa. SEISOTTIIN ja vähän heiluttiin - lantio ei liikkunut sitten pätkääkään. Huh. Jotenkin on vaikea tajuta, että tuosta maksaa keikkajärjestäjät.. luulisi, että kerta riittäisi, kun eihän tuo ole tanssia vaan jotain kävelyä vain..

Ja Ari - mites tasavalta, eikös se ota kantaa jo tähän asiaan?? Ja onko rajaloukkaus jo kostettu???

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

uusin 7 päivää

9.10.2008 21:48

kattokaa tuksun kuvat, vittu 57kg HAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHA

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

J-tuk

12.10.2008 20:05

Olen syvästi huolissani j-tukin römpsän kuluneisuudesta, olen syvästi huolissani tämän uskonnollisesti valveutuneen tytön sisäänmeno aukkojen kestävyydestä, useita videoja nähneenä, missä kyseistä sisäänmeno aukkoja käytetään erillaisten maastoutumis asioiden verhoumana, olen varma että fysikaanlakejen mukaan tämä "römpsä" on harmillisen käytetty jo vonna 2002

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

-Iso-A-

14.10.2008 15:06

Onko Johanna Tukiainen OIKEASTI Suomen tyhmin ihminen??? epäilen että on, vahvasti... Miten kaikki paska mitä hänen päälleen on valunut on AINA muitten syytä??

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

himputti69

14.10.2008 15:06

Onko Johanna Tukiainen OIKEASTI Suomen tyhmin ihminen??? epäilen että on, vahvasti... Miten kaikki paska mitä hänen päälleen on valunut on AINA muitten syytä??

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Ihan viimeisenä

1.11.2008 22:47

Onhan Tuksulla paljon selvitettävään omassa itsessään. Toivoa vain sopii, että Tuksu joskus löytää tiensä ja uskoonsa. Kuka meistä oon valmis heittämään ensimmäisen kiven? Kuka on niin puhas? Joskus kyllä ihmetyttää, miten ihmistä jokainen käyttää hyväkseen sen minkä ehtii. Kukaan ei tunnu muistavan sitä, että joskus sieltä ojanpohjaltakin voi uudesti syntyä Jumalan ihmeellinen luomus.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Schmorf

12.6.2009 00:29

http://www.youtube.com/watch?v=BDN0knl-enI

Kiitos Johanna! <3

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

sdfhlhggflijb

19.10.2009 18:26

57kg

lol

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Irma-Virtsakivi

6.10.2010 13:07

Siis voihan vitsi että on nokkelasti kirjoitettu partikkeli!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

JanneJokinen

4.3.2012 00:00

Se miksi nämä 20v pikkutytöt rääkyvät Johannalle, kertoo kateudesta Johannaa kohtaan. Nykyään pissiksistä on tullut vain entistä tyhmempiä ja laihat ukot kerskailee täällä varoillaan.

"Tosiasia on se, että jos vaikkapa rikas vanha ruma mies ottaa nuoren kauniin, köyhän ja kouluttamattoman vaimon, kyseessä on arveluttava tilanne.."

Ai ihanko tosiasia on ? Puhutko nyt 18v pissiksestä vai 25+ -40v naisesta ? Siinä on suuri ero. 18v pissis on ruma ja aikuinen nainen on kaunis ja täydellinen. Se vanha ja rikas ruma mies on sinua varakkaampi ja saa pillua helpommin, mutta vain huorilta koska ei normaalit naiset rahan perässä juokse.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

JanneJokinen

4.3.2012 00:02

"Ja miksi rikkaan vanhan ukon naiva nuori kaunis nainen on huora, mikäs se vanha ukko sitten on, kun on nainut nuoruutta ja ulkonäköä?"

Millä perusteella nuori nainen on aina kaunis?
Nuori voi olla rumakin, täysi petolinnun perse. Yleisesti ottaen 30 vuotias nainen on parhaimmillaan just sen ikäisenä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kommentoi juttua

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi