Viagramainosten parhaimmisto samassa paketissa

Tarjolla hienovaraista vihjailua, suoraa asiaa, asteroidisiittiöitä ja hevosenpäistä miestä.

Viagra-mainokset ovat herkullinen kohde mainossuunnittelijoille. Pehmeyden tematiikalla leikkimisestä tulee parhaimmillaan lähes taidetta ja pikkutuhmuus tekee kakusta kermaisen. Buzzfeed listasi parhaita.

Ensimmäinen mainos tulee Kiinasta ja siinä asteroidisiittiöt jyräävät sisään. Muista tiirailla perjantaina ennen puolta yötä taivaalle, saatat nähdä vastaavia.


Englantilaiset ovat tunnetusti kohteliaita ja hyvin käyttäytyviä, leppoisia ihmisiä. Sen todistaa lomat aurinkorannoilla ja tämä mainos. Kyseinen mainos palkittiin viime vuonna The Chip Chop Awardsissa, feikkimainosten jokavuotisessa äänestyksessä.


Saudiarabialainen viagra-mainos paneutuu suoraan ongelman ytimeen: lötkö pilli ei uppoa reikään.


Mitä ihmettä? Ei ymmärrä. "See the world differently", uusiseelantilainen mainos käskee. Kuvassa on auto, jonka kovasta konepellistä on tehty pehmeä tyyny. Kovasta tehdään pehmeää, pehmeästä tehdään kovaa, siinäkö tämän pointti?


Kenialainen mainos ei selityksiä kaipaa. Kun hevosenpäinen mies repii itseltään paitaa pois, siinä on mieskunto taattu. Taustalla saattaa olla jokin Hayagrivan tapainen mytologinen otus, jonka kautta merkitys aukeaa paikallisille paremmin.


Kanadalaisessa mainoksessa mies vaihtaa sisustamisen toisenlaisiin toimiin.


Eteläafrikkalaisen mainoksen herrasmies on todellinen peluri. Maitomies on iskenyt ja tyylikäs napitus viimeistelee kokonaisuuden.


Turkkilaisessa mainoksessa työmaapuomi nousee minuutissa, vaikka kyseisen mainos olisi ansainnut korkeintaan puolen minuutin pätkän.


Suomalaisen TBWA/PHS-mainostoimiston tarjoilee niin hyvää puuta. AD:na mainoksessa Tuukka Tujula, valokuvaajana Kimmo Virtanen ja kuvittajana Elisa Konttinen.


Jenkkimainoksen bändin Buzzfeed nimeää The Whiskey Dickseiksi. Osuvaa. Viva Viagra!


Lähde: Buzzfeed

2 kommenttia

Alfa-mies

12.2.2013 21:05

Panuuu! Luulin että tämän on kirjoittanut nainen, kun ei tajunnut konepellin pehmeyttä. No, naisten ottaminen konepellillä on varattu vain valituille miehille. Ensin täytyy ymmärtää vitsejä, että voi panna naisia konepellillä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

KatriKK

16.2.2013 15:56

Mikä symboloisi säälittävää keski-ikäistä "alfa"-miestä paremmin kuin velton veitikan vastapainoksi hankittu miehisyyttä mukapönkittävä sporttinen auto.

Mainos haluaa sanoa, että nappamalla Viagraa näkee konepellinkin potentiaalisena panopaikkana.

Näiden miesten kannalta on tietysti harmi, että Viagraa tai ei, niin naiset ei näe näitä autourpoja yhtään vähemmän säälittävämpinä tai enemmän haluttavina. Mutta keep dreaming...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kommentoi juttua

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi