Cityn Suuri Ravintolaäänestys

Suuri Ravintolaäänestys on Cityn perinteikäs kampanja, jossa Turun, Tampereen, Oulun ja Helsingin parhaat ravintolat valitaan yleisöäänin. Kampanjan alkuvaiheessa panostetaan sosiaaliseen mediaan ja bannerikampanjoihin, jotta ääniä kertyisi mahdollisimman paljon. Myös useat ravintolat lähtevät mukaan kannustaen kävijöitään äänestämään. Tulosten selvittyä tulokset julkistetaan näyttävien ravintola-artikkeleiden muodossa City.fissä, jotka leviävät laajasti sosiaalisessa mediassa.

Case: Smartum

Suuressa Ravintolaäänestyksessä pääyhteistyökumppanina toiminut Smartum toi äänestykseen parhaan lounasravintolan kategorian ja tarjosi äänestäjille arvottavat palkinnot. Äänestyssivu ja voittaja-artikkelit kehystettiin Smartum-dominanssilla ja -faktalaatikolla.

Mitä Smartum sai?

  • Tuhansien ravintoloista kiinnostuneiden ihmisten huomio.
  • Oma äänestyskategoria ja asema äänestäjiä kiinnostavana palkintona.
  • Laaja facebook- ja bannerikampanja, sekä näyttävä tapetti+paraatinäkyvyys City.fi:ssä.
  • Ravintoloiden nostot omissa kanavissaan.
  • Toimittajan tuottama artikkeli Smartumin omiin kanaviin.
  • TableOnlinen kaksi uutiskirjettä, lähetetty 75 000 ihmiselle.
  • Kaikkien materiaalien räätälöity tuotanto.
  • Kaikki artikkelit ovat luettavissa myös jatkossa: tulevien vuosien kampanjat takaavat uusia nostoja ja lisänäkyvyyttä.