Levykauppa Äx:n sijoitusneuvot ohjaavat sijoittamaan musiikkiin

Myös Kallion pilvipalvelut kiinnostavat levykauppaa.

Sijoita sieluusi, osta levyjä.
Sijoita sieluusi, osta levyjä.

Levykauppa Äx avaa uuden myymälän Helsingin Kallion Vaasankadulla. Asiasta viestitään kieli poskessa levykaupan omassa blogissa.

"Annamme asiakkaillemme joka päivä rahankäyttöön liittyviä vinkkejä, siksi päätimme avata toimipisteeen alueelle, jossa muut merkittävät rahan kanssa pelaajat jo sijaitsevat." Kertoo Vaasankadun toimipisteen johtaja Petri Pirtilä Levykauppa Äx:n blogissa.

"Toisin kuin pääkilpailijoillamme Nordealla, Osuuspankilla ja DanskeBankilla meillä on sijoitusnäkemys, joka jokaisen kansalaisen on mahdollista ymmärtää: Hyvä musiikki on aina arvokkaampaa kuin raha, siksi raha kannattaa pyrkiä maksimaalisesti vaihtamaan levyihin. Me voimme antaa vinkkejä minkälaisiin levyihin raha kannattaa vaihtaa. Rahaa ei voi ottaa mukaan tuonpuoleiseen elämään, mutta musiikilliset kokemukset tekevät hyvää sielulle ja sielun voi ottaa mukaan tuonpuoleiseen elämään."

Levykauppa lupaa laatia asiakkailleen henkilökohtaisen levysuunnitelman, joka perustuu henkilökohtaiseen taloudelliseen tilanteeseen ja levyihin, joihin asiakas haluaa vaihtaa rahat.

Kuten muussakin sijoitustoiminnassa, myös musiikkiin sijoittamisessa on riskinsä.

"Samoin kuin pääkilpailijamme, kartoitamme asiakkaan taloudellisen tilanteen ja riskin sietokyvyn. Esimerkiksi minkälaista surinaa asiakas on valmis ostamaan. Tämän jälkeen sijoitamme asiakkaan rahat kassakoneeseen ja asiakas voi poistua valitsemiensa levyjen kanssa", Pirtilä kertoo.

Levykauppa Äx osoittaa myös orastavaa kiinnostusta yhteistyöhön pankkitoimijoiden kanssa.

"Olemme kuulleet, että Nordealla ja Osuuspankilla on IT-osastoilla käytössään toimivat pilvipalvelut. Olisimme kiinnostuneet käyttämään samoja toimittajia. Alueelle saavuttuamme olemme kartoittaneet paikallisia pilvipalvelujen tarjoajia, mutta laatu on ollut hyvin epätasaista."

City onnittelee Levykauppa Äx:ää sijoitustoimialan valtaamisesta, uudesta myymälästä ja viraalihitiksi nousevasta viestinnästä.

Kommentoi juttua

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi