Avomieheni lukuisista...
Avomieheni lukuisista 'ulkomaankomennuksista' johtuen olen ottanut itselleni rakastajan. Tämä tietää, että seurustelen tahollani ja on luvannut kunnioittaa pyyntöäni pitää suhteemme salassa.
Tämä rakastajani on ollut vankilassa törkeästä pahoinpitelystä ja pysyvän ruuminvamman tuottamisesta, ja on vielä tälläkin hetkellä ns. laitoshoidossa aggressiivisuutensa takia (vierailla saa ja mies saa poistua alueelta kunhan ilmoittaa hoitohenkilökunnalle). Minulle mies tosin on oikein kiltti ja palvoo maata jalkojeni alla.
Minua kiihottaa suunnattomasti se, että harrastan seksiä yhteiskunnalle vaarallisen, henkisesti epätasapainoisen miehen kanssa, joka varmaan suojelisi minua viimeiseen asti tarvittaessa.






75 kommenttia
Anonyymi
12.9.2005 08:19
Eikö se Matti vapaudu jo kohta?
Anonyymi
12.9.2005 08:30
Sinäkin näköjään kaipaat avohoitoa!
Anonyymi
12.9.2005 08:41
Muista että kaikki muuttuu aikanaan. Pidä varasi..
Anonyymi
12.9.2005 08:48
No friidut on friiduja...eiks tää kyttämurhaaja Steen mennyt suomalaisen friidun kaa naimisiin...
Anonyymi
12.9.2005 08:53
tai käyttäisi sua hyväkseen viimeseen asti.. tai jos haluat joskus katkaista suhteenne niin se ei onnistukaan... aggressiivinen mies saattaa olla sussa aika lujasti kiinni.. saattaa pitää sua jopa omanaan...
Anonyymi
12.9.2005 09:10
Osta susikoira. Ajaa saman asian.
Anonyymi
12.9.2005 09:35
On olemassa tietty marginaalinen ryhmä naisia, joita jostakin evoluution oikusta systemaattisesti kiehtovat sopeutumiskyvyttömät ja väkivaltaiset miehet. Tappajilta harvoin puuttuu piparia.
Tämä tanskalainen poliisintappajakin sai aikoinaan vankilaansa kymmeniä rakkauskirjeitä, ja todella myös meni naimisiin (tuolloin) parikymppisen suomalaisnaisen kanssa.
Onhan sitten esimerkiksi myös miehiä, jotka aina rakastuvat vain prostituoituihin. Kumma on maailma.
Anonyymi
12.9.2005 09:50
Luulet että hallitset tilanteen, mutta olet väärässä. Tuo ei pääty hyvin, usko pois.
Anonyymi
12.9.2005 10:39
^ ^^ yhtyy sanallisesti kahteen edelliseen!
Anonyymi
12.9.2005 11:25
Sinällänsä on ymmärrettävää, jos ajatus "pelottomasta suojelijasta" tms tuottaa kikseä. Tosipaikan tullen saattaisi kuitenkin käydä niin, että jannu huolehtisi itsestään ja jättäisi patjansa oman onnensa nojaan.
Anonyymi
12.9.2005 11:33
hyvä homma. koitappa jättää tuo "suojelijasi" sitten kun et enää kiihotukkaan kaikista niistä ihanista ankkuri tms tatuoinneista. saattaa tulla ongelma. että oikein hyvää jatkoa vaan!
Anonyymi
12.9.2005 11:36
No etpä ole sinäkään laatikon terävin veitsi. Toi kuulostaa todella pahaenteiseltä. Järki käteen, hyvä nainen!
Anonyymi
12.9.2005 11:52
Muista sitten kun hakattuna ja puukotettuna makaat Meikun leikkaussalissa. Muistele noita "ihania" hetkiä tämän miehen kanssa.
Näitä tapauksia on nähty pilvin pimein.
Että jotkut naiset osaavat olla hölmöjä.
Anonyymi
12.9.2005 12:10
Kyllä se jomman kumman teistä vielä hakkaa. Odota vaan.
Anonyymi
12.9.2005 12:17
Joo mä tiedän omasta kokemuksesta, että sitten kun haluat päästä kundista eroon, niin tuo mainitsemasi palvonta muuttuu sairaalloiseksi kiinnipitämiseksi. Siinä vaiheessa alkavat uhkailut, varmasti paljastaa kaiken miehellesi, aikoo tappaa jomman kumman, puhelinhäiriköi tms... Irti pääseminen ei olekaan niin helppoa kuin nyt luulet.
Anonyymi
12.9.2005 12:49
Ei tarvita suurempia ennustajanlahjoja arvataakseen, että tuolla leikillä on vielä onneton loppu. Juokse karkuun ja vaihda numerosi ja osoitteesi salaiseksi.
Anonyymi
12.9.2005 12:52
Onnea vaan.... tuon paskan kanssa oletkin sitten kusessa koko loppu ikäsi. Toivottavasti on sen arvoinen pano... hullu.
Anonyymi
12.9.2005 13:28
Tunsin kerran mimmin, joka oli kuumana kaikkein pahimpiin murhaajiin ja idiootteihin mitä rangaistuslaitoksissa lusi, lähetteli kirjeitä mm. Yorkshiren viiltäjälle jne. Outoa... en ole koskaan kuullut kenenkään miehen erityisesti halunneen lähestyä esim jotain Myra Hindleytä aikanaan.
Anonyymi
12.9.2005 13:40
Pakene ja lopeta suhde vielä kun voit.
Anonyymi
12.9.2005 13:51
Niin, tiedän tuon kaiken. Silti en pysty lopettamaan, yritin jo kerran mutta jokin vaan veti takaisin... Luulen että olen rakastunut. Ja se seksi on kyllä parasta mitä olen ikinä saanut!
Eikö ihmiset voi muuttua?
Btw mulla on enemmän tatuointeja kuin hänellä ;)
T: Tunnustaja
T: Tunnustaja
Anonyymi
12.9.2005 14:03
http://www.city.fi/niksit/question.php?id=1697
Anonyymi
12.9.2005 14:11
^No eihän toi liity mitenkään tähän ainakaan toistaiseksi - ei se minua hakkaa!
Anonyymi
12.9.2005 14:59
Just tollasten säälittävien, aivan väärästä paikasta jännitystä elämäänsä hakevien mielenvikasten naisihmisten takia välillä hävettää niin perkeleesti olla nainen..
Mee laskuvarjohyppykurssille, osta jostain elämä itselles ja heivaa äijä ennen ku huonosti käy!
TAI, jos jäät tohon tilanteeseen älä häiritse kanssaihmisiäsi surkeudellasi sitten KUN mies lakkaa "palvomasta maata jalkojesi alla" ja näyttää todellisen luonteensa, väkivällalla todennäköisimmin.
Sitä sitten saa mitä tilaa. Ja sillon on kestettävä seuraukset omista valinnoista.
Anonyymi
12.9.2005 15:53
Pidähän varasi tyttö. Ex-vartijana voin kertoa, että hoitoon aggressivisuuden takia tuomittu väkivaltarikollinen todellakin on vaarallinen. Kaikille. Myös ja aivan erityisesti niille,jotka kokevat olevansa lähellä tai jopa "palvonnan" kohteena. Neuvoisin irtautumaan jutusta, mutta toisaalta sekin voi olla vaarallista. Oletpa itsesi liemeen järjestänyt etkä ilmeisesti edes tajua sitä.
Anonyymi
12.9.2005 17:20
^Ymmärrän kyllä, että liemessä ollaan. Olen yrittänyt 'selkeyttää' tilanteen mahdollisimman hyvin kertomalla omasta tilanteestani suoraan ja tekemällä heti kärkeen selväksi, etten koskaan tule jättämään miestäni hänen takiaan. Silti huomaan tässä rakastajassani obsessiivisia piirteitä sekä epärealistisia odotuksia yhdistettynä kompulsiiviseen 'suojeluun pahalta maailmalta' - tunteeseen: mies sanoo rakastavansa minua, haluavansa 'parantaa tapansa' takiani, mutta sitten toisaalta taas 'vaikka tappavansa puolestani seurauksista välittämättä'.
Olen täysin selvillä, että jos (kun) lopetan suhteen, se täytyy tehdä varovasti, jopa ehkä hoitohenkilökunnan tuella, ja niin ettei mies koe tulevansa kokonaan hylätyksi.
Hulluus kai tarttuu, sillä oikeasti alan jo ajatella, että mies joskus 'paranee' ja voin alkaa yhteisen elämän hänen kanssaan (tätä en tietenkään tosin hänelle kerro!).
Anonyymi
12.9.2005 17:26
^"Hulluus kai tarttuu..." ja kohta jo suunnittelet hänen kanssaan aviomiehesi murhaamista. Eihän avioerosta saa mitään kunnon kiksejä.
Anonyymi
12.9.2005 17:58
Peter Fryckman?
Anonyymi
12.9.2005 18:04
TOsta tulee sulle vielä riesa, kun syystä tai toisesta haluat lopettaa suhteen. VOi olla että mustasukkaisuuksissaan kääntää sitten kaiken aggressiivisuutensa, epätasapainoisuutensa ja katkeruutensa sinuun. Näistä ollaan luettu lööpeistä ja lääkärinpalvstoilta; "ex-mieheni ei jätä minua rauhaan koskaan".
Eihän tämä 100%:sti pääty noin, mutta uskallat ilmeisesti ottaa suuren riskin!
Anonyymi
12.9.2005 18:26
Kylmä tosiasia on se, että tuo mies tulee jossain vaiheessa vähintäänkin hakkaamaan sinut. Ehkä jopa tappaa. Sinun tilanteesi ei ainakaan minua kyllä kuitenkaan huoleta/säälitä pätkän vertaa, koska olet itse ongelmaasi ainoa syyllinen (olit tietoinen miehen taustasta ja kaiken lisäksi vielä petät aviomiestäsi). Sen sijaan läheistesi terveys/henki kyllä huolettaa, hekin kun ovat vaarassa (ja täysin ilman omaa syytään). Kyseinen sekoboltsi voi ihan hyvin tappaa miehesi (hänestähän sinä et tosin välitä pätkääkään) tai vaikkapa vanhempasi tai sisaresi, tai ihan kenet tahansa, joka hänen sairaassa mielessään asettuu teidän väliinne. Ja tuollaiset ihmiset eivät muutu.
Anonyymi
12.9.2005 18:34
Vedä ittes kiikkuun!
Anonyymi
12.9.2005 19:44
Totanoin...Mul on vähän sama tilanne. Kiinnostun aina hirveen vahvoista ja äkkipikasista miehistä, osa niistä ollu istumassa jne. Mut KUKAAN mies ei oo IKINÄ tehny mulle MITÄÄN pahaa ja tos on toi just et yleensä ne on tosi suojelevaisii ja joskus jopa todella kunnioittavia naisia kohtaan. Toisin ku nää herrasmiehet täällä jotka rupee haukkuu jo jonkun tyhmän tunnustuksen perusteella. En kyllä kannusta tunnustajaa pettämään miestään mut voi täs olla sellanenki mahdollisuus et toi mies ei oo välttämättä paha. Jos ei tunne tilanteen taustoja ni ei kannata viel tuomita (on ollut vankilassa törkeästä pahoinpitelystä ja pysyvän ruuminvamman tuottamisesta, ja on vielä tälläkin hetkellä ns. laitoshoidossa aggressiivisuutensa takia)...Kuvitelkaa esim. jos joku apina on raiskannu sen systerin jne. ni ois siinnä pinna kiristyny aika monella...
Anonyymi
12.9.2005 20:21
^ Ja tuon kaiken totuuden sinä kerrot huimalla yhdeksäntoista vuoden elämänkokemuksella. Mitenkähän monta niitä linnakundeja sinun elämääsi todellisuudessa mahtuu.
Anonyymi
12.9.2005 20:26
^ varmaan aloittanut "uransa" jo 12-vuotiaana.
Anonyymi
12.9.2005 20:27
^ siis tämä nainen 19 vuotta...
Anonyymi
12.9.2005 21:29
Tunnustaja...
Ymmärrän.. ja tiedän ;)
Tsemppiä!!=)
Anonyymi
12.9.2005 22:22
Joo ja vetää sua turpaan heti ekan kerran ku teillä menee sukset ristiin.
Sano mun sanoneen.
Anonyymi
12.9.2005 22:51
entäs sit ku se ei enää oo puolella, vaan vastaan.. ja sit mustasukkasena viel nirhaa sun ukkos.. hyvin on asiat sullakin...
Anonyymi
12.9.2005 23:08
Tuskin muuttuu mihinkään. Yksi ex-ystävä oikein erikoistui kyseisenlaisiin miehiin, kaikki ne olivat herranterttuja aluksi, mutta sitten alkoivat nyrkit viuhua, varsinaisena kliimaksina voisi mainita hepopsykoosissa olevan miehen loistoidean laittaa ovi ketjuilla kiinni ja kantaa kämppä täyteen varastettua kamaa... Ja tyttö vaan katsoi tyytyväisenä että "voi voi, on sillä nyt vaikeeta kun kytät ettii sitä". Christ sake...
Paskamaisena ihmisenä sanoin lopulta välini irti ko. "ystävääni", koska välimme perustuivat pääasiassa siihen, että kuuntelin voivottelua ongelmista milloin minkäkin hurmurin kanssa. Jos ei muija koskaan opi, niin en enää jaksa pitää sitä omana ongelmanani. Eipä ole minun elämääni :-/
Anonyymi
13.9.2005 00:05
Putosin aika vähän ensimmäisestä kommentista muuten... :D Ei se nyt sentään ihan Matti ole.
Niin, tiedän että leikin tulella. Mutta jotenkin luotan, että osaan järkeistää asiat niin hyvin, että pääsen kuin koira veräjästä. Meillä oli tänään 'tulevaisuuskeskustelu' ja aika hyvin mielestäni olen säännöt kertonut. Sanoin, ettei hänen pidä elättää turhia toiveita, ja että meidän tulisi vaan nauttia tästä hetkestä.
Olisi ehkä vielä vakavampi juttu, jos valehtelisin AVOmiehestäni ja elättelisin turhia toiveita. Ja toisaalta, ei kai edes ohimenevä rakkaus voi pahaksi olla kenellekään? Tulen aina välittämään hänestä, ellen muuten niin ystävänä. Ja hän tietää sen.
Anonyymi
13.9.2005 00:30
MÄÄ HALUAN KANS TYTTÖYSTÄVÄN JOTA VOIN LOUKATA JA PETTÄÄ KENEN HYVÄNSÄ KANSSA!!!!!
Anonyymi
13.9.2005 03:02
Suojelee sua????
Voin sanoo, et hakkaa sut ihan kohta, venaa vähän.
Anonyymi
13.9.2005 04:35
^Mies 40 eilen ex-vartia sanoi kaiken sen mitä itsekkin juuri ajattelin.
Anonyymi
13.9.2005 07:17
Tiedän, että myös, että otsikoissa olleet väkivaltaiset naiset saavat miehiltä ihailijapostia vankilaan. Siitä ei vain puhuta ääneen. Stereotypiat jylläävät, valtakunnassa kaikki hyvin.
Anonyymi
13.9.2005 09:46
Tunnustaja:hakeudu johonkin tukiryhmään jolla pääset irti hänestä.Pidä lähimmän turvakodin osoite ja puhnro saatavilla.En ole varma,mutta niissähän on myös terapia-apua saatavilla,vai onko?Ja miten olis molemminpuolinen lähestymiskielto?
Nyt kannattaisi miettiä suhde siihen ekaan mieheen ja pyytää vaikka häneltä apua,jos se on suinkin mahdollista.Ole rehellinen hänelle.
Anonyymi
13.9.2005 11:56
toivottavasti se ei tiedä sun osoitettasi
Anonyymi
13.9.2005 13:10
Luuletko et pääset siitä miehestä sit helpolla eroon kun on pakko...Varmana rupeaa kiristämään sua jollai tavalla jos sanot kaiken olevan lopussa
Anonyymi
13.9.2005 13:31
Ei voi muuta kuin ihmetellä "aikuisen" ihmisen typeryyttä! Taitaa olla henkisesti epästabiili tämä "tunnustaja" kun etsii ns. jännitystä elämäänsä tuolla tavoin. Ei käy sääliksi..lähinnä huvittaa tällaiset ihmiset! Toivottavasti oikea miehes tai läheises ei joudu kärsimään sinun naiivisuuden takia...
Anonyymi
13.9.2005 13:37
Enää et voi paeta. Kun yrität katkaista suhteen tai katkaiset, tämä linnaheppu vetää sua niin kovaa turpaan että nenäsi siirtyy otsalla, leukaluusi murtuu monesta kohdasta ja lopuksi se laittaa mällit peppuusi. Ja sen jälkeen tod näk vielä potkii muutaman luun poikki. OLETKO noin naivi että luulet kundin palvovan sinua?!?!?!
Äläkkä ihmettele jos jonain aamuna heräätkin kuolleena, se on mustasukkaisessa Suomessa helppoa.
Anonyymi
13.9.2005 13:57
^"Äläkkä ihmettele jos jonain aamuna heräätkin kuolleena"
Hmm, ai sellaistakin voi tapahtua?
Anonyymi
13.9.2005 14:13
mies, 31 v
Eilen 20:21 Mä arvasin et tää ikä tulee esille...Ja aivokuollut nainen 20v rallattelee vieressä. Tää teijän suhtautuminen asiaan toimii ilmeisesti elokuvakokemuksien perusteella...No joka tapauksessa, mikään ei oo turhempaa kun ihminen joka ei osaa ajatella asioita muuten kun omalta kannaltaan.
Anonyymi
13.9.2005 14:21
tai tinttais sua turpaa
Anonyymi
13.9.2005 15:03
Vielä jaksan kommentoida: Ei, mies ei tiedä osoitettani, ja miten voin HERÄTÄ KUOLLEENA?! Sitäpaitsi 'mustasukkainen Suomi' on irrelevantti asia; en asu enää Suomessa, niinpä instabiili rakastajanikaan ei ole suomalainen.
Anonyymi
13.9.2005 15:13
Lisäisinpä vielä tunnustajalle,joka on näköjään kovin naiivi,että tällaisille kavereille ei "tehdä mitään selväksi" järkeistämällä asioita vaikka puhuisi kuinka kiltisti.Meni oikein kylmät väreet selkää pitkin,kun lukaisin tuon "suojelu"-kommentin.Kyllä kuulostaa tutulta.Olen jutskaillut niin monen mukavan tuntuisen tappoon syyllistyneen kaverin kanssa,joiden ainoa tarve oli suojella naistaan.Kun tällainen kaveri puhuu suojelemisesta hän itse asiassa tarkoittaa että hän omistaa "suojelunsa" kohteen. t. ex-vartija
Anonyymi
13.9.2005 17:11
^Niin, kaikkein ironisintahan tässä on se, että en edes ole kovin naiivi - osaan kyllä järkeistää asiat, ja perheväkivalta ei ole minulle vierasta; olen siitä kärsinyt koko lapsuuteni. Tajuan myös, miten hälyttävältä tuo 'suojelu-juttu' kuulostaa.
Olen vaan kovin itsetuhoinen, en minä muuta selitystä tälle keksi. Olen kyllä aina rakastunut ns. renttuihin, mutta tämä on kyllä kaiken huippu.
En kyllä itsekään oikein keksi mitään muuta ulospääsytietä tästä kuin sen, että ko. mies löytää toisen palvonnan kohteen.
Anonyymi
13.9.2005 19:25
Siitä se lähtee, alamäki. Onnea matkaan ja pidä silmät edes kii.
Anonyymi
13.9.2005 22:56
käyppäs kattoo sil on kirves kaapissa!HUI!
Anonyymi
14.9.2005 14:17
Tunnustaja:hakeudu oikeasti terapiaan,jos käsityksesi suhteista on lapsuudenkodin peruja.Sä olet perhevammainen!
Anonyymi
14.9.2005 15:30
^Noh noh, sanottakoon, että se 'pääsuhteeni' on kyllä suht terveellä pohjalla - ellei lukuun oteta sitä että mies juo joka päivä (ei paljon, mutta muutaman oluen, 2-4 kuitenkin) eikä ole koskaan kotona :D
Mut joo, eikös lapsuuden kurjuuksia voi syyttää kaikesta? Oman onnensa seppähän jokainen on, en voi mutsin syyksi pistää että leikin hengelläni.
Anonyymi
14.9.2005 15:35
Et sä oikeasti omaa tilannettasi tajua! tod.näk. sä oikeasti todellakin olet kuollut seuraavan vuden sisällä ja mies istuu taas vankilassa.
Anonyymi
14.9.2005 16:29
^^ Kai sun ukkos juo kun se tietää että sä huoraat.
Ja mitä ihmeen peliä tää sun läppä on? Väität, että tajuat kaiken, mutta kuitenkaan et tee asialle mitään.
Kuulostaa kyllä ihan provolta alusta loppuun.
Anonyymi
14.9.2005 17:13
^Niinhän tuo saattaa kuulostaa, mutta ei ole. Se on se addiktio siihen seksiin, kun pistää pään sekaisin. Kai. Etkö muka itse ole koskaan tehnyt mitään logiikan vastaista?
Anonyymi
15.9.2005 10:02
"Ulkomaankomennuksista"? Miehes on siis rauhanturvaaja tai vastaava? Jos näin, niin oletpa ihana sotaleski. No näinhän ne lotat nussi ryssiä, kun omat miehet väisteli kranaatteja.
Anonyymi
15.9.2005 14:44
Sekopää palvoo sinua, alkaa jossain vaiheessa tulla mustasukkaiseksi, päättää lopettaa toisena olemisen ja ottaa hengen ukostasi.
Anonyymi
15.9.2005 22:24
^^sulla siis on addiktio,ja tiedät sen.Joko olet perinyt addiktioherkkyyden geeneissäsi tai sitten olet pimahtanut kotona.Luultavasti molempia.Lähde takaisin Suomeen ja etsi elämä,jossa mielihyvää ei tarvitse hakea päätä sekoittamalla.Kyllä se täälläkin onnistuu vaikkei aurinko aina paistakaan,pitää jaksaa nähdä vähän vaivaa sen eteen.
Anonyymi
16.9.2005 11:08
Ei, mies ei ole rauhanturvaaja, mutta työskentelee lähes aina ulkomailla (ei, ei ole porauslautallakaan :D).
En vissiin ole ihan täysi sekoboltsi, kun kuitenkin tunnistan omasta käyttäytymisestäni 'epänormaaliuuksia'; olen aina ollut kova kyllästymään, rakastun helposti (huom - luulen rakastuvani) mutta rakkaus myös loppuu helposti. Lapsuus oli rankka ja turvaton, siksi minua kai kiehtovat miehet, jotka ovat 'kovia' ja vahvoja, ts. kykenevät puolustamaan minua tarvittaessa (pentuna tuli otettua turpaan aika rankasti enkä tietenkään voinut puolustautua mitenkään).
Nautin myös siitä, että mieheni ovat ns. tyhmempiä kuin minä, eli saan myös loistaa älyllisesti.
Tämä rakastajani, kuten myös avomieheni, täyttävät kaikki nämä kriteerit. Minua jopa kiehtoo ajatus siitä, kumpi 'voittaisi' jos ikinä tappelisivat keskenään.
Anonyymi
16.9.2005 13:03
Toi on älyttömän yleistä. Sua on lapsena hakattu, hakeudut väkivaltaisten miesten kanssa suhteeseen. Niin se usein menee, en muista onko sitä selitetty miksi.
Kyllä vain olet naiivi, mitä enemmän sanot että "en edes ole", sitä naiivimmalta kuulostat. Et suostu ikääkään kertomaan? Et vain VOI "järkeistää" asioita tuollaisen miehen kanssa. Tuo järkeistää on jo sanana pelottava. Siitä tulee mieleen että ehkäpä todellisuudessa haluaisitkin oikeasti turvallisen miehen, joka pitää sinusta huolta. Ehkä oikeasti haluaisit kontrollia elämääsi.
Olet kyllä pahasti kieroon kasvanut. Toivottavasti tutustuisit omaan mieheesi ja viettäisit enemmän aikaa hänen kanssaan. Tuo mielipuoli tekee vielä jotain kauheaa, toivottavasti et ole silloin tulilinjalla.
Anonyymi
16.9.2005 13:18
^Ongelma vaan on se, että ne ns. turvalliset miehet eivät sitten kiinnosta millään tasolla. Miehessä pitää olla se raju särmä, jotta jaksan katsella sitä edes muutaman vuoden. Ne tunteilijat ja hempeilijät vain oksettavat, ja päädyn kävelemään heidän ylitseen, lopulta satuttaen verisesti (henkisesti siis!).
Mutta kontrollia haluan joo, siksi miesteni pitää olla sen verran pelottavia, etten uskalla elää kuin pellossa. Olen loistava manipuloija ja mikäli huomaan saavani yliotteen, käytän sitä räikeästi hyväkseni.
Ironisinta tässä on se, ettei mikään näistä loistavista luonteenpiirteistäni näy päällepäin. Olen korkeasti koulutettu ja hyväpalkkaisessa "pukuduunissa". Eli vaikka olenkin (ilmeisesti) sisältä täysin riekaleina, kulissit pitää.
Anonyymi
16.9.2005 14:13
^Miksi sait lapsena usein (tai rankasti) turpaasi? Ite oon ihan tavallinen tallaaja ja tsadin keskustassa käyny maalta asti dokaamassa sadat kerrat, enkä silti oo ikinä saanu turpaani (enkä antanut). Kenties luulet vain, että kulissit pitää? Miksei jokainen näkisi jo kaukaa mikä olet, mutta antaa sinun olla mikä olet?
Anonyymi
16.9.2005 16:15
^Työni vaatii, että olen edustava, lahjakas, sosiaalinen ja ammattitaitoinen. Eli en usko että näkyy päällepäin.
Turpaan tuli kotona - oma koti kullan kallis, vai miten se meni... Mutsi oli vähän heikompi valitsemaan miehiä, jotka eivät olisi kännispäissään paiskoneet ympäriinsä. Vain ihminen, jolla on ns. normaalit kotiolot (kuten yllä) käsittää turpaan ottamisen joksikin Asematunnelin teinix-meiningiksi. Perseintähän se on himassa ottaa iskua vastaan, ilman omaa syytään.
Tekisi mieli ottaa rakastaja mukaan ja tehdä pieni vierailu ex-isäpuolen luokse.... Kaveri kuulemma on niin raju, että 'tapellessa kaikki vaan pimenee'.
Anonyymi
17.9.2005 12:51
Joo mä oon kuullu että tontasosia sekopäitäkin löytyy ja ihmetelly aina että mikä helvetti niissä linnakundeissa vetää??!
"joka varmaan suojelisi minua viimeiseen asti tarvittaessa"? niinkö? mistäs noin päättelet kun et ole ihan sitä luotettavinta ihmistä itelles ottanut? pidä varas...
Anonyymi
17.9.2005 16:30
Mä ajattelin aikanaan samalla tavalla, oonkin koko pienen ikäni pyöriny ns. vaarallisten ihmisten kanssa.onneks oon kasvanu, en ehkä vielä aikuiseks mut henkisesti. (elämä opettaa)
tollaiset juntit vie mukanaan pohjalle, pidä varas.iteltä lähti lapsi huostaan vuos sitten ja hovissa odottaa 5kk yhdkuntapalvelua.pääsin kuitenkin kaikesta paskasta eroon ja sain lapsen takas ja henkikin pihisee vielä, onneks.
toissapäivänä repes taas nivelsiteet polvesta (vanhan pahoinpitelyn jälkivamma).joten taas on arkiset asiat hieman hankalampia, kuten lapsen tarhaan vienti ja koiran pissitys.
me ollaan kuitenkin saatu apua ja meil on loistava tukiverkosto, tällä hetkellä asutaan perhe/turvakodissa ja käyn viikottain terapiassa. mä selvisin siis siitä helvetistä.
kaikki linnaruusut, pitäkää varanne ja miettikää mihin ootte ryhtymässä!
Anonyymi
17.9.2005 18:27
Se syö sun PÄÄS!
Anonyymi
28.9.2005 01:07
..ihminen hakee kaltaistensa seuraa!
Anonyymi
20.10.2005 11:58
suojelis joo varmaan. vetää sua kohta turpaan jos ei tappaa viitsi.
Anonyymi
24.5.2007 02:30
Suojelee juu, kaikilta muilta paitsi itseltään, se kannattaa muistaa.Oliko se, että olet varattu, ainoa syy pitää tämä ainutlaatuinen suhde salassa? Voi kuvitella pari muutakin syytä..