Oon jättänyt naisen...
Oon jättänyt naisen vain viiden viikon seurustelun jälkeen. Syy: Liian iso takapuoli.Siis perse.
En tosin sitä sille sanonut...
Että mä oon säälittävä!!
Oon jättänyt naisen vain viiden viikon seurustelun jälkeen. Syy: Liian iso takapuoli.Siis perse.
En tosin sitä sille sanonut...
Että mä oon säälittävä!!
80 kommenttia
Anonyymi
19.9.2005 09:15
olen jättänyt kommentoimasta tähän tunnustukseen viiden kerran lukemisen jälkeen. Syy:Liian typerä tunnustus.siis tunnustus.
En tosin sitä tähän kirjottanut...
Että sä oot säälittävä!!
Anonyymi
19.9.2005 09:26
Yhdessä asiassa oot oikeessa: OLET SÄÄLITTÄVÄ!
Anonyymi
19.9.2005 12:04
Mitä vittua te valitatte? Oikeassa mies on. Kuka nyt viitsis jotain läskipersettä katsella.
Anonyymi
19.9.2005 12:23
^Ehkä joskus kasvat aikuiseksi. Ehkä. Se ei ole varmaa, mutta ihan itsesi takia olisi hyvä edes yrittää. Et kirjoittanut ikääsi, mutta arvelisin että 16-18.
Anonyymi
19.9.2005 12:43
miten aikuisuus ja läskit perseet korreloituvat?
Anonyymi
19.9.2005 12:53
Niin oot!!
Anonyymi
19.9.2005 13:07
mies, 35 v, En nyt tiedä mitä ajat takaa mutta kyllä mun mielesta läskiperse on ihan pätevä syy jättää homma kesken kahden viikon jälkeen??
Olen tehnyt useasti.
Anonyymi
19.9.2005 13:09
Ei kai siinä jos isompi arse ei miellytä. Mä oon aikoinaan jättäny miehen pienen munan takia.
Anonyymi
19.9.2005 13:20
Miten niin säälittävä? Mun mielestä on ihan oikein jättää nainen, jos sen ulkoiset avut ei oikeen sytytä.. säälittävää olis seurustella ruman naisen kanssa.
Anonyymi
19.9.2005 13:26
saatkin hävetä!
Anonyymi
19.9.2005 13:38
mies, 27 v Tänään 13:07
Meneks sulla tosiaan kaks viikkoo, ennenkuis näät perseen ? Usein, käynti optikolla riittää.
Anonyymi
19.9.2005 15:27
Niinpä...Eiks se sen perse ollu sit samankokonen ku aloitte "seurustella" vai miks sit ylipäätänsä aloi olee sen kaa??
Anonyymi
19.9.2005 15:39
nainen, 19 v
Tänään 13:20
Toivottavasti olet itse edes hyvännäköinen, henkiset avusi eivät nimittäin oikein sytytä.
Anonyymi
19.9.2005 16:48
Kahden viikon hengailun jälkeen tää on musta ihan ookoo. Olen tehnyt jotain saman tyyppistä itsekin. Kaksi viikkoa vähintään menee miettiessä, ollako vai eikö olla.
Anonyymi
19.9.2005 16:49
^No joo siis tarkotin viiden... whatever
Anonyymi
19.9.2005 17:34
^^Ai miettiessä, että onko se perse nyt niin iso vai ei ole? Hankipa rillit, niin ei tarvitse odottaa että pääsee käsivaralla mittailemaan!
Anonyymi
19.9.2005 17:42
Sir Mixalot ei isoista perseistä valita. "Baby got back..."
Anonyymi
19.9.2005 17:44
Ihan normaali juttu. Alkuhan menee huumassa sen enempiä miettimättä, jossain vaiheessa vasta tajuaa, että, VI**U! Mähän SEURUSTELEN isoperseisen muijan kanssa.
Isoperseet menee, kunhan ne ei ole tyttöystäviä.
Anonyymi
19.9.2005 17:49
Tämä keskustelu on taas kerran huipennus ihmislajin älykkyydessä.
Anonyymi
19.9.2005 17:52
^^Kylläpä elämä on sinuakin kohdellut rankasti. Siis että herää tajuamaan jotain noin pysähdyttävää... VI**U! 5 viikkoa elämästä mennyt hukkaan SEURUSTELLESSA isoperseisen kanssa!
Anonyymi
19.9.2005 19:02
on noita huonompiakin syitä dumppaa horo..
Anonyymi
19.9.2005 19:19
^Onko sinulla jotain hyviä syitä käyttää naisesta nimitystä horo? Taidat olla pelkkä kullinkantoteline itse, vieläpä melko pienen kullin.
Anonyymi
19.9.2005 19:34
Ihan oikein. Ihmettelen vain sitä, miksi ylipäänsä aloit seurustella sellaisen naisen kanssa, jonka ulkomuoto ei miellytä? Seuraavalla kerralla kannattaa katsoa tarkemmin jo valintavaiheessa.
Anonyymi
19.9.2005 20:10
säälittävä äijä...todella säälittävä!!!Ehkä sut jätetään huonon seksin tai pienen munan takia!
Anonyymi
19.9.2005 21:39
Kylläpä on vajakki jätkä, normaalisti mä kattelen kyllä ulkomuodot ihan alkuunsa. Hieno saavutus sinänsä jos saa pari viikkoa menee perseen löytämiseen. Naurettava pelle.
Anonyymi
19.9.2005 22:41
Jotenkin minä epäilen että tällä tunnustuksella haluttiin taas kerran provosoida. Onhan täällä ollut näitä jätin miehen pienen munan/köyhyyden/rumuuden jne. takia viestejä. Tosiasiahan on, että sekä miehissä että naisissa löytyy näitä tyyppejä, jotka kaipaavat yhteisön hyväksyntää. Tämä hyväksyntä voi olla muotoa "onpas minulla hyvännäköinen seuralainen".
Kovin suurta älykkyyttähän ei osoita tämäkään tunnustaja, mutta verrattuna aiemmin mainittuihin esimerkkeihin kuulostaa ihan normaalilta. Valitettavaa näitten onnettomien ulkonäköön tuijottajien kannalta on, että ne parisuhteeseenkin sopivat ihmiskunnan helmet poimivat ihan taviksenkin näköiset tyypit (jopa isoperseiset). Tosiasiahan on, että vaikka olisi miten kaunis/komea, ei ulkomuoto takaa sosiaalisia tai parisuhdetaitoja. Kukin siis jatkaa valitsemallaan tiellä...
Anonyymi
20.9.2005 05:29
Toivottavasti joku nainen joskus jättää sinut sen takia että sinulla on liian pienet..aivot!
Anonyymi
20.9.2005 09:02
Pedofiili. Pikkupoikien perseet kiinnostavat...
Anonyymi
20.9.2005 10:07
Hmmmm...olen l-nainen ja sain kerran rankasti lunta tupaan, kun minulta kysyttiin, että mitä toivon fyysisesti kumppaniltani ja vastasin, että normaalipainoa... Ihan kuin se olisi ollut suunnilleen rasismia tai muuten erityisen törkeä ajatus ! Jotkut miehet muuten tykkäävät isosta perseestä ihan erityisesti, joten ei kai ketään haittaa,jos joku ei tykkää. Suhteessa on kysymys myös seksuaalisesta viehätysvoimasta,vaikka kuinka yrittäisi nähdä ihmisen persoonana.Tajuan hyvin niitä, joille liika läski on erittäin epäkiihoittavaa. Sori vaan.
Anonyymi
20.9.2005 10:12
Yleensä ylipainoiset ihmiset pillastuvat näistä. He alkavat heti syytellä ihmistä aivottomuudesta/pienimunaisuudesta/pinnallisuudesta jne jne, mikäli hän ei koe heitä viehättävinä. Olen itsekin pari kertaa seurustellut lihavan tytön kanssa ja opin niistä kerroista. En yritä enää vaikka tyttö olisi kuinka mukava. Ehkäpä tunnustajakaan ei yritä...
Anonyymi
20.9.2005 10:57
Eiköhän jokainen saa ihan itse päättää minkänäköisen ihmisen kanssa haluaa olla. Miksi edes aloit seurustelemaan, jos mielestäsi liian iso takapuoli häiritsi liikaa?!
Anonyymi
20.9.2005 11:04
^Kai se oli niin puutteessa, että olisi pannut vaikka lammasta pari viikkoa?
Anonyymi
20.9.2005 12:09
^
Se johtopäätös on pakko vetää. Ei voi olla kyse muusta kuin tosipahasta puutteesta kun on isoperseisen kanssa.
Anonyymi
20.9.2005 13:10
^ Niin, jos on seksistä kysymys. Kullakin on oma makunsa. Tosiasia on kuitenkin se, että ihmiset vanhenee ja kaikki ei edes halua vanheta yksin.. siinä vaiheessa alkaa miettiä ehkä enemmän muitakin avuja kuin ulkoisia. Seksi on myös kemiaa. Kumppanin ei tarvitse olla kaikin tavoin täydellinen, mutta se voi silti olla sitä jollekin. Säälin teitä, oi teinit. Toivottavasti löydätte sen pieni-/isoperseisen/-tissisen/-munaisen puoliskonne ennen kuin olette itse niin rumia, ettette kelpaa enää kaltaisillenne aivottomille luusereille.
Anonyymi
20.9.2005 13:52
^
Totta että kaikki vanhenevat, mutta kaikki eivät jaksa odottaa edes vanhenemista, kun antavat itsensä jo repsahtaa. Ei ole aivottomuutta toivoa kumppaniltaan normaalipainoa vaan se on täysin normaalia.Tätä ei tietenkään saisi edes sanoa,mutta se että päästää ihransa valloilleen on aivotonta luuseriutta.
Anonyymi
20.9.2005 13:59
"se että päästää ihransa valloilleen on aivotonta luuseriutta."
Näin on, se on paitsi rumaa ja tappaa seksihalut myös epäterveellistä. Veljen vaimo oli 24-v nätti blondi naimisiin mennessä ja noin viidessä vuodessa hänen painonsa nousi 57 kg 89 kg (pituus n 168).Velipoika vei salille mukanaan ja yritti kaikkensa, mutta akka vaan mätti makeaa ja rasvaa naamaansa niin kauan,että vejellä ei enää ottanut eteen silkasta inhosta. Velipoika ei ollut niin kehittynyt kuin nainen 22v että olisi jaksanut ajatella vanhenemista yhdessä ja vaihtoi hoikempaan malliin.
Anonyymi
20.9.2005 14:01
mies
Tänään 10:12
"Yleensä ylipainoiset ihmiset pillastuvat näistä."
Sinäpä sitten omaatkin yliluonnollisia kykyjä, kun pystyt pelkän nettikirjoittelun perusteella määrittämään ihmisen painon.
Minä esimerkiksi pillastun näistä aika pahasti. Sanopa paljonko painan? Olen 172 cm pitkä.
Anonyymi
20.9.2005 14:31
nainen
Tänään 14:01
En omaa yliluonnollisia kykyjä enkä ole päätellyt mitään nettikirjoittelun perusteella vaan ihan muita teitä olen tuon havainnut ja pitää muuten paikkansa. Mikä ei tietenkään estä sitä, että joku harva ei-ylipainoinenkin joskus pillastuisi.
Anonyymi
20.9.2005 14:36
Olen pari kertaa huvikseni kokeillut nettideittiä. Tässä juuri kirjoittelin mukavan tuntuisen tytön kanssa, joka auliisti kertoili miesihanteestaan (mm. tumma,hyvässä duunissa,saisi olla rintakarvoja,pituus väh.180cm jne)Sitten hän tivasi minun toiveitani.Sanoin mukava,hyväsydäminen ja normaalipainoinen.Siihen päättyi ahkera ja innokas kirjoittelu hänen puoleltaan.Tuota normaalia painoa ei kyllä sovi yleensä mennä toivomaan...
Anonyymi
20.9.2005 14:38
ainoaa tyhmyyttä tässä osoittaa että ylipäätänsä aloit seurustelemaan läskiperseen kanssa. Seuraavalla kerralla ziigaa kroppaa vähän tarkemmin jo ensimmäisellä kerralla.
Anonyymi
20.9.2005 14:46
Mulla on sama kokemus,että normaalipainon toivominen leimaa ihan kusipääksi. Se on kuin punainen vaate lievästä tai vähemmän lievästä ylipainosta kärsiville. Tajuaisin jos peräänkuuluttaisi hoikkaa tai laihaa, mutta kun etsii normaalipainoista,niin sekään ei ole sopivaa.
Anonyymi
20.9.2005 14:53
mies, 27 v
Tänään 14:36
En ole paljoa harrastanut,mutta itse vastaan ainoastaan niille,jotka mainitsevat hakevansa normaalipainoista kumppania,koska oletan heidän silloin itsekin olevan sellaisia.Jos toinen ei tuo kokoaan esiin selvästi hyvin aikaisessa vaiheessa (viim ekassa viestissä) voi olla aika varma siitä,että painoasia tai pituus ovat ongelmia.
Anonyymi
20.9.2005 15:27
Kylläpä olette tyhmiä jotkut! Nainen voi olla ihan normaalipainoinen ja sitäpaitsi ampiaisvyötäröinen mutta voi, isoperseinen.
Anonyymi
20.9.2005 15:35
Normaali = omaan aikaansa sidottu kollektiivinen ajatus/mielipide siitä mikä on normaalia tai ei. Tällä ei siis ole mitään tekemistä yhden ihmisen mielipiteellä, vaikka sille onkin täysi oikeutus. Mutta jos keskustellaan mikä on normaalia tai ei , niin sitä ei yksittäinen ihminen voi määritellä. Normaalin painon määrittelee ihannepaino (muotialalta, terveys näkövinkkelistä), mutta ihanne painohan saattaa olla täysin vääristynyt. Jonain aikakautena ja edelleen tietyissä maailman osissa tietty ylipaino oli normaali ihannepaino, joka kuvasti hyvin toimeentulevaa ihmistä monessakin mielessä (= haluttu kumppani). Että sellasta tästäkin aiheesta saa irti :)
Anonyymi
20.9.2005 15:41
No mitä ihmettä se lievä ylipaino sitten haittaa? Suuresta on jotain terveysriskejä kyllä. Niin on tosin alipainostakin, mutta laihat tuntuu kyllä kelpaavan siitä huolimattakin.
Jos kumppanin "itsestään huolehtiminen" on kriteeri, niin suosittelen ottamaan sellaisen joka ei aja autoa eikä istu kyydissä. Siihen voi nimittäin oikeasti kuolla ja nuorena.
Anonyymi
20.9.2005 15:50
^
Joo, mulla kumppanin "itsestään huolehtiminen" on kriteeri, mutta en kiellä siltä autolla ajoa tai kyydissä istumista. Ainoastaan että se pitää läskinsä kohtuuden rajoissa.
Anonyymi
20.9.2005 16:02
nainen
Tänään 15:41
Eli ei kannata huolehtia itsestään, jos kulkee autolla ?
Anonyymi
20.9.2005 16:34
Se nyt vaan on niin, että kaikille pelkkä "sisäinen kauneus" ei riitä.
Mitä raadollista siinä on, jos luonnonvalinta saa miehet himoitsemaan mieluummin hoikkaa ja sporttista kuin paheilleen periksi antanutta possua?
Se ei ole rasismia eikä naissukukunnan halveksintaa, jos haluaa valita kumppaninsa myös ulkonäöllisin perustein.
En kuunaan voisi työntyä naiseen, jonka perse roikkuu kuin pyykit narulla.
Kuvottavaa.
Tosin olen kyllä tavannut muutaman isoperseisen mutta muuten hoikan naisen ja hmmmm....ehkä ISO perse ei ole se ongelma, vaan läski.
Isokin perse voi olla äärimmäisen himottava, jos perseen koko ei johdu yleisestä laardin kerääntymisestä.
Malli "sivulta ei yletä, päälle ei pääse ja alle ei uskalla mennä" on erittäin epäkiinnostava.
Sohvalla ja Prismassa röhkivä, Adidas-verkkareissa ja linttaankävellyissä lenkkareissa vaeltava sika on epäseksikäs sukupuoleen katsomatta.
Kiitos.
Anonyymi
20.9.2005 18:06
mies
Tänään 15:50
Jokseenkin ristiriitaista, auton kanssa sattuu paljon enemmän ikävyyksiä kuin läskin.
Anonyymi
20.9.2005 18:07
nainen
Tänään 16:02
Vatipää, päinvastoin tietenkin: jos huolehtii itsestään, ei astu jalallaankaan autoon. Se vaarallista.
Anonyymi
20.9.2005 18:09
mies, 37 v
Tänään 16:34
Eihän sun tarvi niitä ylipainoisia nussia eikä edes puhua niille jos et halua. Miksi sitten pitää käyttää noin ilkeää kieltä? Mikä estää puhumasta kanssaihmisistä siivollisin sanankääntein?
Anonyymi
20.9.2005 19:22
No oot todellakin säälittävä! Mitä hittoa edes aloit seurustella jos hänen ulkonäkönsä=perseensä ei viehättänyt sinua. Ei kaikki pidä kaikista ja kaikesta!
Anonyymi
21.9.2005 10:01
nainen
Eilen 18:09
"Miksi pitää käyttää noin ilkeää kieltä?" Olet oikeassa mutta syyllistyn itse samaan. En tiedä miksi läskit ovat alkaneet vituttaa mua niin pahasti.Metrossa ja junissa ne ryttäävät alleen ja eivät ilmeisesti itse eivät ole hajullakaan siitä,mihin he mahtuvat ja mitkä heidän ulkoiset mittasuhteensa todella ovat...Lisäksi ärsyttää kun muuten hyvä tyyppi on päästänyt itsensä ihan lyllykäksi eikä kykene seurustelemaan sellaisen kanssa, koska seksi ei suju...
Anonyymi
21.9.2005 13:05
Tuo on oikein hyvä syy jättää joku. Itse olen jättänyt yhden mimmin sen takia että sillä oli mun mielestä jotenkin omituinen kävelytyyli.
Anonyymi
21.9.2005 13:16
"Tätä ei tietenkään saisi edes sanoa,mutta se että päästää ihransa valloilleen on aivotonta luuseriutta."
Mielestäni sitä ei pitäisi sanoa, koska se ei välttämättä ole totta. Mitä sitten jos parisuhteessa molemmat lihoo vähän? Jos kuitenkin ollaan onnellisia? On myös sairauksia jotka aiheuttavat lihomista. Vaikkapa masennus. Sekin on edelleen sairaus, vaikkei kukaan enää ota sitä vakavasti.
Säälittää minuakin ihmiset metrossa ym. jotka ovat niin lihavia että läskit näkyy vaatteiden altakin. Ei välttämättä muuten, mutta yhteiskunta ja media kun on mitä on. Niinkuin ihmisten mielipiteet täälläkin ovat osoittaneet. Ei nekään varmaan halua olla läskejä. Mutta miten sitten, kun olet tehnyt kolme tai neljä lasta putkeen ja kärsit vaikka masennuksesta etkä jaksakaan laihduttaa vaan sohva kutsuu ja kun seksiäkään ei ole voinut olla samaan tapaan kuin ennen, ei ole edes sitä motivaatiota kaunistaa itseään?
Anonyymi
21.9.2005 13:17
...Joku kirjoitti naisesta, joka viidessä vuodessa päästi itsensä lihomaan yli 30kg. En itsekään haluaisi sellaista itselleni, mutta eikö ne ole kuitenkin henkilökohtaisia mieltymyksiä? Monien ulkomaalaisten mielestä vähän läskit, vaaleat, tavallisen näköiset suomalaisnaiset ovat niitä parhaita. Ei tarvitse puhua rumasti ylipainoisista. Itse olen normaalipainoinen, mutta isokokoinen, ja monen mielestä varmasti läski. Monen mielestä myös haluttava. En kai rupea muokkaamaan itseäni sellaiseen muottiin jota jotkut muut haluavat? Sitten ei omani ehkä haluaisikaan minua enää.
Aiemmassa kirjoituksessani halusin korostaa, että seksi ja vetovoima on muutakin kuin läskiä tai läskittömyyttä, tähän ei kuitenkaan kukaan tarttunut. Olette cielä niin nuoria. Ja ei, en tarkoita ikävuosia vaan juurikin sitä elämänkokemusta. Ei auta vuodet jos kokemusta on vain omasta itsekkäästä ja kapea-alaisesta elämäntyylistä.
Tuli vähän kärjistettyä mutta menköön.
Anonyymi
21.9.2005 14:37
miks ylipäätänsä aloit sellaisen sotanorsun kanssa seurustelemaan´, tuskin se viidessä viikossa lihoi sietämättömäksi prinsestasta.
Anonyymi
21.9.2005 14:49
^
Se oli siis reilussa viidessä vuodessa.
Anonyymi
21.9.2005 14:56
Eräs Stakesin tutkijaproffa sanoi A-studion keskustelussa, että jos ihmiset lihovat tätä vauhtia kuin nyt tapahtuu, koko ihmisrotu on määriteltävä uudelleen. Puhumattakaan terveyshaitoista ja kustannuksista.
Normaalipainoisen kumppanin haluaminen on perusoikeus.Avainsana tässä on normaali,ei siis mikään missi tai mister.Jos oma kumppanini lihoisi huomattavasti ahneuttaan tai laiskuuttaan, joutuisin joko luopumaan seksistä hänen kanssaan tai lähtemään.Jos se johtuisi sairaudesta,niin saattaisin jäädä elämään ilman seksiäkin siihen
Anonyymi
21.9.2005 14:56
Miksi pitää tehdä neljä lasta jos sitten masentuu niin saatanasti, että lihoo muodottomaksi ja masentuu lisää????
Kyse on elämänhallinnasta -läskeistä pääsee eroon kaikkein helpoimmin, kun niitä ei pääse tulemaan.
Se vaaka ei Prismassa paljoa maksa ja pakkoko sitä on syödä kaikki helvetin sipsit ja siiderit?
Eihän joulukaan kestä koko vuotta.
Tukeva ote itseään niskasta kiinni, ylös, ulos ja lenkille, kaapeista roskiin kaikki makeiset ja sipsit ja täydellinen nollatoleranssi eikä mitään karkkipäiviä, jotka sitten kuitenkin revähtävät viikoiksi ja kuukausiksi!
Ja katso, normaalipainon saavutettuasi olet oppinut nauttimaan elämästä, liikkumisesta, nukut paremmin, ihmiset ovat kiinnostuneita sinusta ja syöminenkin voi olla jotain muuta kuin mättää säkkitolkulla voita, suolaa ja sokeria sisäänsä.
Masennuskin on yllättäen tiessään ja elämä on pelkkää nousukiitoa. Eikä ole sitä vaaraa tulla dumpatuksi läskien takia.
KYLLÄ SITÄ VOI VAATIA TOISELTA JA TOINEN SINULTA.
Anonyymi
21.9.2005 18:29
Aika ikävää, että täällä noin uskomattomin töykein sanavalinnoin puhutaan ylipainoisista ihmisistä. Ihmisiä hekin nyt kuitenkin ovat. Ihmeellistä on myös se, että syömisestä nauttivaa ihmistä saa pilkata täysin vapaasti, mutta esimerkiksi seksihimo on täysin salonkikelpoinen, tavoiteltavakin olotila. Samasta asiastahan molemmissa on tietyllä tavalla kyse, nautinnoista. Toki ylipainon terveysriskit ovat vakavasti otettava asia, mutta sekin lienee jokaisen oma, henkilökohtainen asia (kyllä, terveydenhuollolle tulee kustannuksia mutta tuleehan niitä muutenkin epäterveellisesti eläviltä, kuten tupakoitsijoilta ja extreme-urheilijoilta, mutta nämä harrastukset eivät näy päälle päin).
Eli älkää panko isoperseisiä muijia jos ei huvita mutta älkää nyt helvetti vieköön tuijottako niitä pitkin nenää koska "metrossa ja junissa ne ryttäävät alleen". Koetteko muuten yhtä voimakasta inhoa esimerkiksi suurten matkalaukkujen kanssa matkaavia kohtaan?
Anonyymi
21.9.2005 21:47
Oon jättänyt miehen vain viiden viikon seurustelun jälkeen. Syy: Liian pieni äo.Siis aivot.
Tosiaan sen sanoin sille...
Että mä oon säälittävä! not.
Anonyymi
22.9.2005 09:05
Se on todella sietämätöntä metroissa ja junissa joutua ylilihavan ihmisen lyttäämäksi. Siitä on oikeus ärsyyntyä.Jos näkee että tilaa on toinen penkki eikä mahdu omalleen, ei tarvitse ängetä vieraan ihmisen päälle istumaan.Itse olen alkanut sanoa näille ihan suoraan, että "siirtyisitkö pois mun päältäni". Tälläkin viikolla olen sanonut sen jo kaksi kertaa. Yksi akka kävi jäkättämään,joten käskin sen tsekata kuinka paljon sen perse vie tilaa.
Anonyymi
22.9.2005 12:46
Tässä nyt puhuttiin perseen koosta, eikä lihavuudesta (Maksuton tied.).
Perseen kokoon ei voi paljoa vaikuttaa (siis suhteessa muuhun kroppaan), johtunee geeneistä, mutta lihavuus on itse aiheutettua. Se on muistaakseni ihan yhdenkäden sormilla laskettava prosentti lihavuudesta, mikä johtuu sairaudesta, vaikka lihavat muuta väittävät. Esim. Jos perse roikkuu maassa, niin kannattaa kysyä itseltään; Koska viimeksi kävin mäkkärissä?
Anonyymi
22.9.2005 12:53
^
Alle 1% lihavuudesta johtuu muusta kuin liiasta syömisestä Stakesin tutkimuksen mukaan.
Anonyymi
22.9.2005 18:33
Voi nyt herran jestas kun on KERRASSAAN tyyyylsää porukkaa...
Anonyymi
22.9.2005 19:37
^^^ ja ^^ Tätä asiaa on tutkittu ihan yliopistopuolellakin (jossa muuten Stakesin selvityksiä ei edes lueta tutkimukseksi), ja todettu että perimä (ei sairaus, vaan PERIMÄ, get it?) selittää huomattavan osan lihavuudesta.
Se ei tietenkään tarkoita, että perimä estäisi olemasta hoikka... tavoite on vain osalle ihmisistä huomattavasti vaikeampi saavuttaa kuin toisille. Kannattaisi sitäkin miettiä, että onko teidän läskikommentit täällä kauhean kannustavia kenellekään...
Anonyymi
22.9.2005 21:57
Kiva oli lukea kommentejanne.Ite oon reilusti ylipainoinen.oon aina ollut iso mutta muksun syntymän jälkeen jäi kilot ja hillitön vatsa.ja kiloja tulee vaan lisää..en syö juurikaan ja sekin mitä syön on ns kevytruokaa.käyn kuntosalilla 2krt/vko ja koiran kanssa lenkkeilen.silti painoa tuli kesälläkin kuukaudessa 10 kiloa..syitä tutkitaan nyt, johtuuko esim lääkkeistä, sairastan masennusta ja rajatilaa..itsetunto on välillä ihan nollissa just ylipainon takia, onneks mulla on ihania ystäviä joiden avulla jaksan.aloin vaan miettimään et mitäköhän ihmiset musta ajattelee tuolla kaupungilla ja julkisissa kulkuvälineissä..ja et jos miehet on noin suppeita niin jäänköhän miehettömäks loppuelämäks, kun kaiken lisäks oon yh..
Anonyymi
22.9.2005 22:30
Aika harva syntyy ylipainoisena!
Kyllä ne kilot tulee siitä, mitä naamariinsa ahtaa, tai sitten joku on keksinyt ikiliikkujan! Energia ei synny tyhjästä. Paitsi maailmankaikkeus, mut se on pitempi juttu. Tietenki lääkkeet voi turvottaa, mut sekin on eri juttu.
Se on kyllä suurta itsepetosta selittää tollasii, "Lihoin 10-kiloo, vaik en syöny ku jukurtin" -juttuja. Sorry!
Anonyymi
22.9.2005 23:09
no enpä juuri muuta syönyt..no tottakai söin, mutta en mitään älyttömiä määriä saati rasvaisia ruokia joten ei se kyllä itsepetosta toi 10 kiloa ole vaan syytä selvitellään paraikaa..sorry.
Anonyymi
23.9.2005 11:33
^Jos söit vähmmän tai saman verran kuin kulutit niin tollasta ei tapahdu. Sorry.
Anonyymi
23.9.2005 14:52
Tää oli tosi säälittävää, Oot oikee alaikänen amis.
Anonyymi
23.9.2005 17:30
^^^^
Juu, ruoasta se tulee. Mutta kirjoitinkin, että "perimä ei estä olemasta hoikka... tavoite on vain osalle ihmisistä huomattavasti vaikeampi saavuttaa kuin toisille." Juuri luin juttua uudesta tutkimuksesta, jonka mukaan myös makean himo on osin perinnöllistä.
Geneettisesti epäonnisempi tarvitsee varmaan kannustusta ja vähän parempia neuvoja kuin vain tuon "älä syö niin paljon".
Anonyymi
23.9.2005 17:32
^PS. Sama koskee myös nainen 24:n kaltaisia tapauksia. Olisi ihan aiheellista, eikä mitään itsepetosta, aina puuttua myös siihen MIKSI ihminen syö liikaa.
Anonyymi
23.9.2005 21:47
oikein tehty.lihoo vielä enemmän seurustelunne aikana koska olet tylsimys.
Anonyymi
24.9.2005 14:21
sitä on turha syyttää maahisia, geenejä, luustoa ties mitä lihavuudesta. omia valintoja se on. Vai oletteko nähneet ylipainoista somalia vähään aikaan. Lihavat ihmiset syntyvät hyvinvoinnin kautta, usa:n kansalaisia tutkimalla on helppo huomata mitä liika laardin naaman tunkeminen ja päivät pitkät sohvalla jumittaminen tekee. Jokaisella on vapaus valita kumppaninsa niin eiköhän lihavemmillekkin löydy sopiva puolisko.
Anonyymi
25.9.2005 01:07
No eikai sitä ny minkää laardiperseen kanssa kannata...
Anonyymi
27.9.2005 10:22
Katsokaas vanhoja dokumentteja keskitysleireiltä - näkyykö läskejä, näkyykö? Eli lihavuus on vain ja ainoastaan kiinni siitä paljonko ravintoa saa, se ei MITENKÄÄN liity perimään eli kaikki läskiperseet ja muut sotanorsut: Käykää vittu vähemmän siellä ruokakupilla älkääkä täällä itkekö rumaa ulkomuotoanne.
Anonyymi
3.10.2005 17:42
en mäkää isoperseisen muijan kans olis. Oikein tehty! Iha oikein läskeille! Onx itsestä huolehtiminen liikaa pyydetty???
Anonyymi
24.10.2005 17:34
fuck the fat asses in da asswhippens