• 15.6.2010

City uudistuu!

Joulukuussa 2009 tehdyn käyttäjäkyselyn tulosten perusteella toteutimme Cityssä muutamia suuria muutoksia, jotka on nyt otettu käyttöön pitkän valmistelun jälkeen. Nämä muuttuvat:

• Vuosittainen tunnuksen vahvistus poistui käytöstä. Nyt voit käyttää palvelua aina vapaasti ilman tekstiviestivahvistuksia.
  • Seuranhakijoiden Deitti.net/Deluxe ja muiden City.fi-käyttäjien Sisäpiiri irtaantuivat toisistaan. Nyt Deluxen käyttäjät voivat käyttää kaikkia Deitti.netin ominaisuuksia ja Sisäpiirin jäsenet saavat käyttöönsä kaikki muut Cityn huikeat herkut. Nyt Deluxe-aikaa voi tilata edullisesti myös pidempinä ajanjaksoina ja samalla Sisäpiirin hinta laski alle puoleen aiemmasta!
  • Pikaviestien lähettämistä rajoitettiin siten, että voit edelleen lähettää rajattomasti viestejä, mutta vain kolmelle eri vastaanottajalle sekä kaikille Kaverit-listallasi oleville henkilöille. Tällä muutoksella pyrimme estämään pikaviestien käytön häiriköintitarkoituksessa. Sisäpiirin jäsenet voivat kuitenkin edelleen lähettää pikaviestejä ja yksityiskommentteja rajoituksetta.
  • Oman statuksesi ja sijaintisi päivitys onnistuu nyt simppelisti joka sivun oikeassa yläreunassa. Molemmat tiedot näytetään myös omassa profiilissasi.

Muutosten yhteydessä annoimme Sisäpiiri-aikaa kaikille tunnuksensa vahvistaneille käyttäjille. Saamasi käyttöaika määräytyy sen mukaan, kauanko tunnuksesi olisi ollut vielä voimassa. VIP-aika muutettiin Sisäpiiriksi kertoimella 0.1 eli 10 kuukauden VIP-jäsenyydellä sai kuukauden Sisäpiiriyden. Jos sinulla oli jo Sisäpiirin jäsenyys, lisättiin muunnettu VIP-aika sen jatkoksi.

Kaikille, joilla oli voimassaolevaa Sisäpiiri-aikaa, annettiin vastaava aika myös Deitti.net/Deluxen käyttöoikeutta.

Jokainen käyttäjä, jolla on toimiva sähköpostiosoite Cityn tiedossa, sai sähköpostitse tiedon annetuista Sisäpiiri- ja Deluxe-ajoista.

Toivomme näiden muutosten täyttävän toiveenne. Kehitämme jatkossakin Cityä toiveidenne mukaisesti, joten haluamme – ei, vaan vaadimme – teitä lähettämään risut, ruusut ja männynkävyt palautelomakkeella.