• 2.3.2017

City Digital ravintola- ja ruokamedia Toptaste.fi:n osakkaaksi

City Digital vahvistaa ravintolapalveluverkostoaan osakkuudella Toptaste Oy:stä. Ravintola- ja ruokamedia Toptaste.fi:n ja City Digitalin yhteistyö parantaa entisestään ravintola- ja ruokamaailman kuulumisista kiinnostuneiden kuluttajien palvelua. Toptaste.fi on vuonna 2016 lanseerattu ravintola- ja ruokamedia, jonka vahvana fokuksena on ollut alusta lähtien sisällöntuotanto.

"Uskomme, että yhteistyön myötä pystymme tarjoamaan kuluttajille entistä monipuolisempaa ravintolatietoutta, mainostajille ja ravintolapalveluverkostoille puolestaan rikkaampaa sisältömarkkinointipalvelua. CityDigitalin avulla tavoitamme laajemmin niin kuluttajat kuin ravintolapuolen toimijat, ja voimme palvelukokonaisuuksillamme rikastuttaa ravintola- ja ruokamaailman mediakenttää. Odotamme innolla mitä mahdollisuuksia yhteistyö tuo tullessaan", Toptaste-palvelun perustajaosakas Valtteri Rantalainen toteaa.

Ikoninen City-lehti tunnetaan tänä päivänä verkossa City Digital -verkostona, joka tavoittaa viikottain puoli miljoonaa aktiivista kaupunkilaista. Kaupunkilaisille City-lehti on tuttu SYÖ!-viikoista ja vuosittaisesta Suuresta Ravintolaäänestyksestä. City Digitalin ravintolaverkostoon kuuluvat entuudestaan Eat.fi-ravintolatietopalvelu sekä Suomen johtava pöytävarauspalvelu TableOnline.

"Toptaste.fi -palvelun mukaantulo City Digitalin ravintolapalveluverkostoon auttaa meitä tarjoamaan ravintola- ja ruokamaailman toimijoille entistä monipuolisempaa palvelua ja kuluttajille Suomen parhaan kokonaisuuden ravintoloiden löytämiseen, pöytien varaamiseen ja ravintolamaailman tapahtumien uutisointiin", City Digitalin toimitusjohtaja

Ilkka Lavas

toteaa.

Lisätietoa:

Toptaste Oy, Valtteri Rantalainen, 040 561 7703, valtteri@toptaste.fi

City Digital Oy, Ilkka O. Lavas, 0400 997 969, ilkka@city.fi

Toptaste.fi ruoka- ja ravintolamedia tarjoaa ajankohtaisia uutisia, trendejä, ilmiöitä ja taiteilijoita ruokamaailmasta. Esittelemme ravintola-alan huiput, keittiömestarit ja ravintoloitsijat meiltä ja muualta. Palvelustamme löydät ravintolaesittelyjä, ruokamaailman tapahtumia, reseptiikkaa ja ruokablogin.

City Digital on City-lehden ympärille rakentunut digitaalinen mediaperhe, joka on suunnannäyttäjä sisältömarkkinoinnissa ja mediamurroksen vauhdittajana. City Digitaliin kuuluvat City-lehden lisäksi muun muassa Eat.fi-ravintolatietopalvelu, Suomen johtava pöytävarauspalvelu TableOnline, Deitti.net ja viihdesivusto Vivas.fi.