• 17.5.2022

Pöytävarauspalvelu TableOnline integroituu Michelin-oppaaseen Mozrest-tekniikan ansiosta.

Michelin-oppaaseen valitut parhaat ravintolat Suomessa, Norjassa ja Tanskassa saavat nyt mahdollisuuden tehostaa online-varauksiaan pöytävarauspalvelu TableOnlinen ja varauskanavien yhdistäjä Mozrestin ansiosta.

Sekä tähtiravintolat että Bib Gourmand -merkinnän saaneet paikat mukaan lukien, Michelin-oppaaseen on valittu maailmanlaajuisesti yli 15 000 ravintolaa, joista 25 löytyy Suomesta, 44 Norjasta ja 89 Tanskasta.

Parasta palvelua hyvän ruoan ystäville

Kansainvälinen ravintolaopas Michelin Guide tarjoaa jatkossa matkailijoille ja hyvän ruoan ystäville mahdollisuuden tehdä varauksia Suomen ja Viron parhaisiin ravintoloihin TableOnlinen, yli 480 ravintolaa käsittävän pöytävarauspalvelun kautta.

“Tarjoamalla Michelin Guide -käyttäjille mahdollisuuden varata pöydän rakastamiinsa ravintoloihin suoraan mobiliisovelluksen tai verkkosivujen kautta, on jälleen uusi askel pyrkimyksessämme tarjota parasta palvelua”, Michelin Guide tuotepäällikkö Michelin Davis kertoo.

Ravintoloille tämä Mozrestin mahdollistama integraatio tarjoaa tilaisuuden seurata varauksia reaaliajassa, näyttää vapaat kattaukset verkossa ja lähettää asiakkaille välittömästi vahvistusviestin varauksen teon jälkeen.

“Kiitos Mozrestin, TableOnline on ylpeä saadessaan olla ensimmäinen kumppani, joka integroituu Michelin-oppaaseen ja auttaa Suomen ja Viron parhaita ravintoloita saavuttamaan näkyvyyttä ratkaisulla, joka samalla virtaviivaistaa toimintaa, maksimoi hyödyt ja parantaa käyttökokemusta”, City Digital Groupin konsernijohtaja Ville Heinonen kertoo.

“Olemme ylpeitä voidessamme auttaa Michelin Guidea rekrytoimaan varaushallintakumppaneita, kuten TableOnlinen, ja yhdistämään heidän järjestelmänsä varauswidgetin taakse saumattoman integroinnin avulla”, Mozrestin perustaja ja toimitusjohtaja Jérôme Pernollet kertoo.