Jo 28 vuoden ajan hyvän ruoan ystäviä ilahduttaneet SYÖ!-viikot pitävät edelleen pintansa Suomen rakastetuimpana ravintolakampanjana. Alkuvuoden kampanja rikkoi ennätyksiä ja osoitti olevansa suositumpi kuin koskaan.
Tammikuussa järjestetty SYÖ!-kampanja saavutti kaikkien aikojen parhaat tulokset niin verkkosivujen liikenteessä kuin kampanjan kokonaisnäkyvyydessä. Kampanjasivustolla mitattiin ennätykselliset 853 908 sivulatausta, mikä ylitti aiemman huipun lähes 80 000:lla.
Kaksi viikkoa kestäneen kampanjan aikana ravintolat myivät keskimäärin yli 1000 kampanja-annosta, ja SYÖ!-viikkojen kävijöiden keskuudesta jopa 95 % kertoi suosittelevansa kampanjaa ystävilleen.
Näiden lukujen valossa on selvää, että edullisista 12 €:n kampanja-annoksista tuttujen SYÖ!-viikkojen taika ei ole haihtumassa - päinvastoin!
"SYÖ!-viikkojen lähes 30-vuotinen historia tekee kampanjasta todellisen legendan! On upeaa nähdä, miten sekä ravintolat että asiakkaat lähtevät innokkaasti mukaan kampanjaan vuosi toisensa jälkeen", SYÖ!-viikkojen kampanjapäällikkö Kim Koistinen iloitsee.
Pitkän historian ja jatkuvasti kasvavan suosion salaisuus piilee SYÖ!-viikkojen yksinkertaisessa mutta äärettömän toimivassa konseptissa: laadukasta ruokaa houkuttelevan edulliseen hintaan.
Sen lisäksi, että SYÖ!-viikot vilkastuttavat ravintoloiden myyntiä kampanjaviikkojen aikana, sen hyödyt ulottuvat paljon pidemmälle. SYÖ!-viikkojen avulla tavoitetut uudet asiakkaat palaavat tutkitusti hyväksi havaittuihin paikkoihin kampanjan päättymisen jälkeenkin.
“SYÖ!-viikot eivät ainoastaan tuo asiakkaita ravintoloihin kampanjan aikana, vaan kannustavat ihmisiä tutustumaan uusiin paikkoihin ja palaamaan niihin myöhemminkin. Keräämiemme asiakaspalautteiden valossa voidaankin todeta, että SYÖ!-viikot todella auttavat ihmisiä löytämään uusia suosikkiravintoloitaan”, Koistinen toteaa.
Seuraavat SYÖ!-viikot ovat jo suunnitteilla ja odotukset ovat korkealla. Pystyykö kampanja jälleen rikkomaan ennätyksiä?