18.8.2009 2105

Tämän päivän hallitus

Kysymys kuuluu,onko tässä enään mitään järkeä. Meidän Katainen patistaa vaikka velkarahalla kuntia investoimaan hankintoja. Kukas ne maksaa loppupelissä,kuin meidän tuleva sukupolvi. Eläkkeelle siirtyy tätänykyä ihmisiä,eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta…