10.9.2009 2119

Loma takana, arki edessä…

Kohta on loma takana ja paluu kotiin Phoenixiin…niisk 🙁 Toisaalta on mukava päästä kotiin ja arkeen, toisaalta on taas haikeaa jättää Suomi ja Turku taakse…Koskahan pääsee takaisin… Loma oli kiva…