2121
oppiiko sitä ikinä…
Millonhan sitä oppis ettei baarireissuista tule kun kepeämpi kukkaro ja pahaolo.. Onhan se mukavaa vaan voe hitto miten jumi iskee aina seuraavana päivänmä. Tyhjää lyö ja jalat ei toimi.. Mitähä…
Millonhan sitä oppis ettei baarireissuista tule kun kepeämpi kukkaro ja pahaolo.. Onhan se mukavaa vaan voe hitto miten jumi iskee aina seuraavana päivänmä. Tyhjää lyö ja jalat ei toimi.. Mitähä…