Synttäreitä

En olekaan kirjoittanut mitään pitkään aikaan. Tuli sitten täytettyä vuosia viime viikolla. Keskiviikkona vapaapäivä ja oltiin mökillä jo koko sisarusparvi. Shamppanjaa ja kinuskikakkua. Siivottiin piha ja laitettiin teltta pystyyn lauantain juhlia varten. Sitten menin töihin torstaina ja järkytyin todella astuessani sisään. Olen aina ollut kiltti ja soputuvainen työssäni,mutta nyt paloi hihat totaalisesti. Mulla oli ollut siellä sama sijainen nyt kun viime keväänä ja soppa oli valmis. Oli tyhjentänyt kaikki tavarat kuiva-ainevarastosta,tai ne mitä oli jätetty. No minä soittamaan tälle sijaiselle että mitä ihmettä täällä on tehty? Tuli aika töykeää vastausta,kyllä sinä kuulet myöhemmin ja sun kanssa en keskustele. Sanoin että olisit vaan tehnyt työsi etkä mitään muuta niin mulle kerrassaan huudettiin että työni teen. Eli muka hiiriä oli ollut ja sotku kamala. No en sitten muuta kun odottelin pomon soittoa,ja sieltähän tuli tekstiä. En ollut siivonnut ja kaikki oli päin honkia taas. Ei sille mennyt jakeluun että oli samat tyypit asialla ja mun rääkkäminen vaan jatkuu. No nyt olin sitten jo tottunut ajatukseen etten osaa mitään enkä ole minkään arvoinen 23 työvuoden jälkeen. Vähän ketutti mutta ajattelin että nää on asioita mitkä selviävät. Mutta mitä vielä,tänään tulin töistä kotiin ja mua odotti kunnan kirje jossa mulle on varattu aika kirjallista huomautusta ns kuulemista varten. No huh,nyt tää meni sitten taas liian pitkälle,soitin mun lakimiehelle ja kerroin asian. Hän oli ihmeissään että minua syytetään taas ja viime vuodenkin sotkut on käsittelemättä. No eiköhän jutut selviä,otan sen varoituksen huolimattomuudestani töissäni,minähän ne hiiret sinne olen kantanut. Kukaan ei vaan koskaan kuuntele kun sanon jotain,tuostakin asiasta olen monta puhelua soittanut eikä mitään tapahdu. No jään henkiin,luulen,se on vaan kumma miten noi jutut vaikuttaa koko olemiseen. Jotenkin on olo kun hirteen nostetulla,happi loppuu eikä voi hengittää. Nyt sitten soitan taas työterveyshuoltoon ja käyn siellä itkemässä.. Mun vaan on vaikea käsittää mitä toi kateus ja vallankäyttö tuo tullessaan.Että ihmiset on noin narsisteja ja pahansuopia toisiaan kohtaan. Kaikkea saa tehdä kun ei jää kiinni näköjään.Mutta en ole mitään lannistuvaa tyyppiä,olinhan avoliitossa 16v narsistisen miehen kanssa. Enköhän jotain osaa minäkin ja jos mun pomo oikeesti uskoo noita akkoja niin saa olla viimeinen kerta kun sanon sille muuta kun pakolliset asiat.No en tiedä toisten ajatuksia,mutta tässä asiassa tiedän että on tarkoitus saada mut pois töistä kun siivoojan kaveri on parempi työntekijä kun minä. No ehkä lakimies keksii jotain. Nyt nukkumaan jos saan unta…. onneksi on noi nettisivut työpaikka kiusatuille,saa jotain apua sieltäkin.