Äkkikäännös.

Tänä aamuna heräsin omituisella tavalla. Minulle nimittäin soitettiin tahtoisinko ottaa vastaan opiskelupaikan. Koulu alkaa 1.9, eli minulla on viikonloppu aikaa harkita otanko paikan vastaan vai en ja minä kun juuri olen psyykannut itseni välivuoden viettoon! Hankin työharjoittelupaikankin.

Luultavasti kuitenkin otan opiskelupaikan vastaan, mutta siitä seurauksena on tietenkin muutto (ja aluksi ennen asunnon saantia 100km koulumatka!)ja jonkin sortin etäsuhde. Olisi ollut tosiaan ihan mukavaa jos aikaa järjestelyihin olisi ollut hieman enemmän kuin 4 päivää! Lisäksi täytyisi repäistä takuuvuokraan ja mahdollisiin välityspalkkioihin hirrrmuisesti rahaa. Ja opiskelijaltahan rahaa löytyy!