Valittelin eilen kuinka Eläinsairaala ja Salkkarit menevät päällekäin, joten tänään käytin pettämätöntä naisenlogiikkaani ja ostin tallentavan digiboxin ongelman ratkaisemiseksi. Pistin myös miehen asentamaan sen minulle valmiiksi ja vielä neuvomaan kuinka sitä käytetään.
Myös ystävättäreni äiti käytti taannoin mielestäni esimerkillistä naisenlogiikkaa ostaessaan uuden auton edellisen renkaiden mentyä käyttökelvottomiksi. Tunnen syvää samaistumista.
Ps. Jos ette ole ikinä kuulleet Samuli Putron (tunnettu Zen Cafesta)
veisua ”Elämä on juhla” kuunnelkaa se välittömästi.