Moottoripyöräily

Vihdoinkin aurinko paistoi ja tiet sulivat, pääsin aloittamaan moottoripyöräilyn. Mitä juhlaa kaiken sauvakävelyn jälkeen… Mikä tunne pukea nahkapuku päälle ja päräyttää pyörä käyntiin ja painua tielle. Moikata kaikki vastaantulevat moottoripyöräilijät. Ikään, näköön, sukupuoleen tai yhteiskuntaluokkaan katsomatta. Yhtä suurta perhettä… Jutella niitä näitä kahviloiden parkkipaikoilla ja kuppiloissa, missä vaan. Kysellä neuvoja ja vinkkejä kokeneemmilta kuskeilta. Nyt vain toivottava hyviä pyöräily kelejä ja mielenkiintoista matkaseuraa tuleville kilometreille…. Moikkaillaan kun kohdataan!!!