Tekee taas mieli syksyllä matkalle floridan lämpöön olinhan siellä maaliskuussa 2008 melkein kuukauden. Pelkkä lentolippu hakusessa, ovat vain lentoyhtiöt korotelleet pikkuhiljaa kerosiinin hinnasta johtuen pilettien hintaa, melkoisesti.
Eiköhan reissusta kuitenkin tule totta kunhan lipun saa hankittua.