Juoksijoita riittää

Kummallinen juttu kun ihmiset juoksee kieli vyö alla ratikkaan , vaikka punaisia päin henkensä kaupalla ja seuraava ratikka samalla linjallea tulee parhaassa tapauksessa 3-5 min kuluttua esim 4 ja 10.
Jos kuljettaja odottaisi jokaisen juoksija pitäisi nelosella olla ajoaikaa per sivu ainakin 25 minuuttia ememmän ja tästä ei hyödy kukaan.
Sitäpaitsi jos kuski odotta juosijoita häneltä jää lakisääteiset tauot pitämättä