Tallessa muutaman vuoden takainen ay kokouksen asialistalta yhteenveto:
Kuljettajarahastus loppuu vuoden 2009 alussa siihen mennessä kaikki raitiovaunupysäkit on varustettu lippuautomaateilla , sekä osa automaatteja myöskin vaunuissa.
Taitaa herroille tulla kiire jos meinaavat homman toteuttaa luvatussa ajassa.
Ainakin yksi uudistus tapahtuu lippulajeja selkeytetään hesassa myydään 1.1.09 alkaen kuljettajalippu a 2.50 euroa (LIIAN HALPA OLISI PITÄNYT NOSTAA 3 EUROON)
Niin ehkä sekin rouva joka on kahden kuukauden aikana ostanut ratikkalippuja yhteensä 34 kpl ja maksanut jokaisesta lipustayht 68 euroa, kun kortilla samat matkat oisi maksanut 46,58 säästö 17. euroa 42 centtiä siis euroissa (markoissa siis 103 vanhaa markkaa.)
Kumma kyllä kun jollakin on ylimääräistä rahaa laittaa HKL N KASSAAN.