anti-krapula

kybä tuntia unta, ja nyt on hyvä aloittaa uusi päivä. ihanaa kun ei tarvitse halailla vessanpönttöä eikä pyöriä sängyssä ja yrittää epätoivoisesti nukkua pahaolo pois. ainoa huono puoli tässä on, että kun itse on pirteä ja tekemässä jotain, kaikki muut makaa kotona, eikä kukaan ole lähdössä tähän aikaan mihinkään.
elämä hymyilee,ulkona on raikas syysilma, ja menen nauttimaan siitä.