arki alkaa

oli rentouttava viikonloppu…kaadettiin 5 isoa puuta pihasta ja raivattiin sitä muutenkin. reilut 10 tuntia työtä. no, hienoa että se alkaa pikkuhiljaa muistuttaa pihaa, joka siitä kovalla työllä tulee. ei ole oikotietä tuossa puutarhan teossa. kiitosta tuli myös naapureilta, on kuulemma eka kerta yli 20 vuoteen kun kukaan pihalle mitään tekee. siitä voi jo vetää johtopäätöksen, että miten villiintynyt se oli.
ennen tässä on asunut nainen, joka oli vereen ja henkeen puutarhaihmisiä. siksi täällä kasvaa erikoisia puita ja kasveja. nainen oli tituleeraannut puutarhaansa paratiisiksi. nyt siltä pääsis itku kun näkis tän tässä kunnossa… mutta vakaa aikomus on paluttaa tämä entiseen loistoonsa. on tavotetta.