Nyt se on sitten täällä, mulla, lääkärin diagnosomana, influenssa, se sika-liite siitä vielä ainakin onneks puutuu. Olo on kaamea, särkee ja koskee joka paikkaan. Kuumetta pitää ja on aivan vetelä olotila. Viikon levolla kuulemma paranee=) on DVD:t ja kirjat kovalla kulutuksella, kun ei muuta jaksa eikä kykene tekemään. Mutta pääasia on, että on jotain viihdykettä…