Tänään on ollut tahtojen päivä.
Työvoimatoimisto ei osaa tehdä päätöksiä lupaamassaan ajassa, pyydetään lisäselvityksen lisäselvitystä. Rahat ovat siis jumissa Kelassa. Suomi kannustaa ihmisiä opiskelemaan, otetaan rahat pois kun teet jotain. Työkkärin täti otti itseensä kun lauoin mielipiteeni tästä kannustuksesta, ja totesi että ihmisten pitäisi mennä opiskelemaan päiväopintoja, ei iltaisin eikä varsinkaan monimuoto-opintoja, koska byrokratia on niin monimutkaista. Ja minulla on niin hyvä ammatti että minulle pitäisi töitä riittää, että hänen mielestään minä en edes saisi opiskella…
Joopa joo. Mutta periksi ei anneta.
Erääseen muutoksen hakuun oli tullut mieleiseni päätös, että pyörii ne byrokratian hampaat joskus oikeenkin suuntaan. Positiivista.
Monster( kody scott) on työn alla, suosittelen.