perjantai
Kaikki kaverit menossa baariin, enkä jaksa lähteä mukaan. ei kiinnosta tungos ja humalaiset ihmiset. ekö ihmiset osaa pitää selvinpäin hauskaa? mun mielestä toi joka viikonloppuinen kännääminen on aika teinimeininkiä. tai sit musta on tullut liian vanha=).
kasa puutarha-kirjoja odottaa, projekti on työnalla. voiko ihmisestä tulla viherpeukalo, kun on aina ennen asunut betoniviidakossa? yritän ainakin tehdä jotain. Kaveri kertoi vinkkejä, kun on alan ammattilainen ja kauhisteli samalla mikä työ minulla on edessä. villiintynyt, iso piha josta pitäisi tehdä viihtyisä. alku oli helppoa, saha ja moottorisaha lauloi kun laitettiin pusikoita nurin. nyt pitäisi kääntää maa, että saa siitä kaikki juurakot pois, mutta eipä ole työvälinettä. puskutraktori olisi kova sana…eikä täällä peräkylässä ole mitään yleishyödyllistä yhdistystä mistä saisi välineitä lainaan.
joo, onpas mulla ongelmat…