Kauan aikaa on siitä kun viimeksi olen täällä pyörinyt, aika kuluu tuolla facessa… mutta tämäkin silti on olemassa.
Elämä kulkee painollaan, työnteko on syrjäyttänyt opinnot ja talokin vaihtui isompaan. Kadun toiselle puolelle muutto oli suhteellisen helppoa, kun tavarat meni kantamalla. nyt on reiska sata neliöö tilaa missä temmeltää. Ja järvinäköala pysyi ennallaan=)
Kesä vetelee loppujaan, ei tosin ihan hetkeen, ja elättelen toiveita intiaanikesästä. se ajatus minua viehättää, aika näyttää saammeko sellaisen? Nyt tulee vettä tuutin täydeltä…