Juu ei, elämä on loppuunsa aika vaihtelevaa, välistä tuntuu, että kaikki menee vituiksi, välistä taas tuntuu lotto voittajalta. Onneksi kokonaisuus on plussan puolella. Teevessä joku kaltoin kohdeltu sanoi, että emme elä huonoja aikoja varten, vaan elämme tulevia parempia aikoja odotellen.