Nettipokeri ja Ray

RAY teki vihdoinkin oikean päätöksen ja lopetti nettipokerin vainoamiskamppanjansa. Lopputuloksena se päätti perustaa vuoteen 2010 mennessä oman pokerihuoneen jossa suomalaiset voivat pelata nettipokeria kotimaahan rekisteröidyssä pelipaikassa. Mielenkiintoista sinänsä, mutta suurin osa kovista pelaajista ei halua keskittää pelaamistaan pelkästään suomalaisten kesken tapahtuviin peleihin. Ulkomailla on paljon ns automaatteja joilta rahan kerääminen onnistuu helposti. Mutta…

Oletetaan että Ray:n nettipokeri innostaa mummoja ja pappoja kokeilemaan nettipokeria nyt kun se on ”turvallista” ja ”laillista”. Nopeasti ajateltuna tämä houkuttelee kovia pelaajia paikalle kuin tuote kärpäsiä. Huonot pelaajat, joita epäilemättä on paikka pullollaan, kokevat melkoisen ryöpytyksen ainakin alussa ja raha vaihtaa omistajaa melko nopeaan tahtiin.

Vinkkinä aloittelijoille: älkää aloittako nettipokeria Raylla vaan jollain stabiililla pokerihuoneella. Esim. Nettipokeri ja Pokerihuoneet: http://www.internetpokeri.net/

Vinkki koville pelaajille: Pelatkaa Raylla sillä kaloja marssii lompakot liehuen suoraan syliin, takuuvarmasti