Piti lähtee Hesaan mut elämä vei muualle suuntaan. Ei sit onnannu päästä sinne. Pieni vitutus, kaverin lapsen ristiäiset män ohi….
Nyt sit lonkeroa suruun.. Lienekö auttaa??
Tutustutaan ny sit tähän Deitti-palveluun mitä tää sisältää, miten käytetään ja mitä täältä löytyykään???