Selviytynyt

Ruisrockissa tuli siis käytyä ja etenkin Faith No More, jota olen jo pitkään fanittanut, oli tajuntaa laajentava! Missasin toki Slipknotin, mutta onneksi se on niin monet kerrat, mm. Provinssirockissa, nähty ettei harmitus ole niin suuri.

Mutta, olen lopen kyllästynyt teurastamiseen, haluan ottaa loparit ja lähteä kuukausiksi Aasiaan. Toki muutama viikko Zanzibarillakin kelpaisi.