Jokohan sitä oppisi olemaan hiljempaa kirjoittaessaan niin ei tulisi aina tätä todella paskaa fiilistä siitä että joku ketä on kiinnostunut ja pitää minusta, jättääkin leikin kesken.
Toisaalta en sitä ymmärrä miksi niin tehdä jos kiinnostaa, toisaalta taas ymmärrän.
Miksi kirjoittmaisen pitää olla niin pirun vaikeaa ja samalla helppoa.
Tulisi nyt vaan kasvotusten juttelemaan.