Joskus mulle tulee olo, että olen väärässä paikassa.
Se iskee yleensä kun ulkona on myrskyä, vettä ja kylmää. Ripaus salamointia ehkä vielä.
Oma city-kämppä ei tunnukkaan niin kivalta.
Tahtoisi olla jossain tuolla, ulkona. Merellä, metsässä, rannoilla, armoilla.
Tuntea luonnon raastava voima ja oma mitättömyys sen rinnalla. Lämmitellä tulen äärellä samalla kun tuuli ujeltaa ja vesi piiskaa.
Kaupungissa niin kovin helposti unohtaa paikkansa.
Että ollaan vaan vieraita, käymässä.