Yli-innokas/vaikeat naiset, round n+2

Jaaha. Taisin olla taas liian päälle käyvä taikka jotain, kun leidistä ei kuulu vastausta.
Noh, hienostihhan mä tän osaan.
Tai sitten hän tarvii aikaa (kuten sanoi) ja ei halua nyt olla yhteyksissä. Tosin olisihan se ihan liikaa pyydettyä jos saisi tietää että a) ”kuule, älä soittele enää” b) ”voidaan olla vaan ystäviä, joten jatketaan sillä linjalla” c) ”tarviin aikaa, kattellaa myöhemmin ens viikolla” d) ”olen ihan yhtä pahasti sukat solmussa suhun kun sä muhun, mutta en uskalla nähdä kun mulla menee unet kun mietin tunteitani” e) ”koitas nyt piirittää kovempaa, et o edes kukia viel tuonut ja kyllä sä jo tiedät missä mä asun joten unohda se puhelin”.

Oiskohan mahdollista saada tunnepuolen lobotomiaa?
Väitän että rakkaudessa ei voi voittaa.
http://xkcd.com/601/