Blogi auki!

Ekat 100 ehtii ensin! ja loputkin mahtuu kyllä mukaan.
Kiusalla ETUAJO-OIKEUS, onhan hän sentään autokoulussa.

Teretulemast!

ps. lupaan vaihtaa nikkini, kunhan ehdin ladata tuon 2. kännyn akun ja käyn ostamas puheaikaa prepaidiin