Mmm.. naapurin perheellinen mies ihan selvästi flirttaa mun kanssa.
Onhan tuo aika söpö, mut vaimo ja lapset vaan on aika paha turnoff.
Vai saiskohan siitä jossain vaiheessa päiväkahviseuraa?
Antaa tilanteen kehittyä.. 😉
No ei kai. Emmä ny perheelliseen sekaannu. Vaikka ymmärränki miestä, oonhan sentään aika paljon kuumempi pakkaus ku naapurin eukko.