kevättyöt

Viimeiset kylvöt tänään loppuun, olo melko väsynyt kun pari päivää tuli intoiltua 12 tuntisia lähes tauotta. Huomenna pitää vielä loput jyrätä mutta siinä ei pitkään mene, voi taas laiskotella muutaman päivän ennenkuin keksii jotain muuta tekemistä.

Pitäisi varmaan koiran kanssa käydä kävelyllä huomenna kun alkanut aika painokkaasti vaatia parin päivän tauon jälkeen.