Minä en ainakaan luota ihmisiin, on jäänyt semmoinen ikävä pinttymä päähän menneiltä vuosilta, että kaikki tarkoittaa pahaa. En luota, kun niihin, jotka tunnen. Se on ikävä fakta, ettei ihmisiin voi luottaa. Jos ihastun johonkin pieneen naiseen, niin yleensä on iso kynnys mennä kysymään mitään. Ihme huutelut koen vihamielisenä tai nälvimisenä harvoin niihin mitään vastaan. Tottakai etsin omaa rakasta, jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut. Kauniit naiset harvemmin minua edes katsoo, kun olen iso ja lihava mies, tosin fiksu sellainen.