Tätä hetkeä on odotettu jo pitkään,kesä!!!paras kesä minulle on ollut vuosi 2007.Silloin olin ja menin jatkuvasti johonki kavereiden kanssa,mökkeiltiin ja rällättiin kylillä ja koluttiin baareissa.Nyt harmittaa vain että tilanteet ja ihmiset ovat muuttuneet.Osa niistä ihmisistä ovat lähteneet omille teille eikä niitä enää näe.On muutettu,alettu opiskella,perustetaan perhettä,mutta joku on säilyny kuitenkin,muistot.Tänä kesänä mökkeillään taas,toivottavasti paljon,itsellä on muutto suunnitelmia,tulee ihana koira ja koskas kesällä ei olisi ihanaa. Kesässä nautin eniten niistä päivivstä jolloin on erityisen kuuma kunnes yhtäkkiä taivas tummuu,tulee hiljaista ja pimeää kunnes alkaa satamaan kaatamalla vettä.Silloin juoksen ulos sateeseen ja tyhjennän pään kaikesta ja tunnen kuinka pisarat putoilee ylleni.Se on puhdistava tunne,kaikki alkaa tavallaan alusta.Luonto puhdistuu ja aloittaa kaiken alusta,puhtaana.Sisällä on pimeää kun palaat sinne märkänä ja kylmissäsi,se on jotenki ihana tunne.Sade on romanttinen.