Jos siivoan surut pois..

Tänään kävin ostamassa kukkia partsille, ja suunnittelen muuttavani sen oikeaksi puutarhaksi. Tää, että asiat menee päin helvettiä, on kieltämättä saanut muhun ihan uudenlaista (maanista:P) puhtia!

Vähän pelottaa viikonloppu, kun tyttö menee isälleen eikä mulla ole mitään suurempia menoja.. Että alkaako ahdistaa tämä yksinäisyys, kun on juuri eronnut..
Kyllä tämä tästä, siivoan koko viikonlopun. 🙂 Onneksi olen päästänyt paikat retuperälle, niin riittää tekemistä. 😀