Terapiasiivousta

Kylläpä heti helpotti sisäinenkin sekasorto, kun sai vähän siivottua. 🙂 Tultiin tytsyn kanssa illan suussa kotiin, ja pantiin heti ranttaliksi: mä järjestelin kamoja ”uuteen uskoon” (eli mallasin sohvaa joka seinälle, ja laitoin sen sitten takaisin vanhaan paikkaansa) ja sovitin eiliset Ikean löydöt optimaalisille paikoille, ja tyttö pyyhki pölyjä (liian märällä) rätillä ja auttoi mua imuroimaan. Tosin näin pikainen ”kunnon” siivous edellytti, että tungin kaiken ylimääräisen roinan kaappiin. Onneksi juuri olikin kaappitilaa tyhjillään, kun eksä muutti viime viikolla. Jotain hyvää siinäkin. 🙂 Ihme että olivat pysyneet tyhjillään näinkin kauan, meidän talouteen on nimittäin kertynyt yhtä jos toistakin tavaraa..

Mutta juu, pitänee painua unten maille, notta jaksaa huomisen työpäivän.. Musta erosta toipumiseen voisi kyllä automaattisesti saada vähintään pari viikkoa saikkua.. 😛