Elämästä;;Vaikkakin elämässä on vaikeuksia..ongelmia ,,.Niin elämä on Gud–(elämä erikseen aiat erikseen) Ei muutakuin,, _antaa hysyttää…!!!
Elämästä;;Vaikkakin elämässä on vaikeuksia..ongelmia ,,.Niin elämä on Gud–(elämä erikseen aiat erikseen) Ei muutakuin,, _antaa hysyttää…!!!