Viikonloppu, tai paremminki sairasloma.
Tiedossa yksin kotona jumitusta kera intternetzin ja paskojen realitysarjojen sekä tietysti sitä normaalia liikaa spekulointia ja analysointia jota mulla on tapana harrastaa kun illalla en saa unta tai muuten vaan pysähdyn paikalleni. Ja ai että siitä seuraavaa stressiä, alakuloa ja vainoharhaa! Mikäs sen paskempaa.