”Tällainen pieni tyttö
Helposti häviää.
Jos tuuli tarttuu hiuksiin,
Voi kauas lennähtää.
Pidä musta kii,
Älä päästä koskaan.
Tällainen pieni tyttö
Helposti unohtuu.
Kun ei sanottua saakaan
”Älä mee.”
Ovi sulkeutuu.
Pidä musta kii,
Älä päästä koskaan.
Pidä musta kii,
Älä päästä koskaan.
Pidä musta kii,
Älä päästä koskaan.
Vihdoin suhun törmäsin.
(Mä löysin sut, mä löysin sut)
Kauan sua odotin.
(Sä löysit mut, sä löysit mut)
Olet totta vihdoinkin.
(mmmmm)
Nyt kun olet siinä,
Jääthän vielä vähän.
Pidä musta kii,
Älä päästä koskaan.
Pidä musta kii,
Älä päästä koskaan.”
Maailman ehkä huonoimmasta leffasta ja musiikkia jota en yleensä kuuntele missään muodossa, mutta silti se on vaan niin jees tähän mielentilaan. Tykkään kovin atm.