Miehen G-pistettä etsimässä

niinhän se menee, että Suomalainen mies tatuoisi pyllyynsä only exitmikäli vain viitsi. Kukaan ei ääneen uskalla mainita saatika pyytää, jotta voisitko sä panna mua pyrstöön? Noloahan se on pyydellä miehenä. Vai mitä sinä ajattelet?
Minä olen päättänyt ihan osa-aikaisen ammattini puolesta tehdä empiiristä tutkimusta, pyrstöhoidon tuomasta nautinnosta miehille..
Hullultahan se kuulostaa, mutta miksemme nauttisi vartalomme ihanista eroottisista pisteistä?