Matkailusta

Sanotaan, että matkailu avartaa. Olen itse paljon matkaillut ja paljon naisystävien kanssa.joskus vaan tuntuu, että olisi mukava jakaa näitä kalliarvoisia ja miksei kalliitakin hetkiä jonkun todella läheisen/ tärkeän henkilön kanssa, joita sitten vanhana voisi yhdessä kiikutuolissa ( jos niitä sitten enään on) muistella…jos muistaa…