Tuolta löytyy tarkemmin:
http://lifesabitchandiloveher.blogspot.com/
1. Etunimi: Tinja
2. Lempinimi: Tinze
3. Syntymävuosi: 1989
4. Syntymäpaikka: Tampere
5. Horoskooppi: skorpioni
6. Mies vai nainen: Nainen
7. Tämänhetkinen koulu: Pirkanmaan ammattioppilaitos
8. Aiemmat koulut: Ylämäen ala-aste, Vehmaisten ala-aste, Norssi, Hatanpään lukio.
10. Asuinpaikka: Tampere
11. Nettinimet: Tiitinen yleensä. Hermostun jos se on varattu!
12. Hiusten väri: Tällä hetkellä mustat, mutta oikeasti ne on punaruskeat!
13. Hiusten pituus: Lyhyet ainakin taas vähän aikaan! Sitä ei koskaan tiedä mitä keksin seuraavaks.
14. Silmien väri: Hazel.
15. Parasta ulkonäössä: Tykkään mun käsistä.
16. Pituus: 166 TASAN
17. Näkyviä arpia: Huulessa on tuo surullisen kuuluisa arpi.
18. Silmälasit: On, mutta ei kovin ahkerassa käytössä.
19. Lävistyksiä: Korvissa ja navassa. Haluan lisaa, mutta en tiiä mitä!
20. Tatuointeja: Pian on 🙂
21. Oikea vai vasuri: Oikea.
22. Ensimmäinen paras ystävä: Linda ainakin oli ihan top 5 pitkään.
23. Ensimmäinen palkinto/voitto: Voitin joskus arpajaisissa semmosen hienon Karjala paidan kun olin joku 5 ja äiti ei antanu mun käyttää sitä 🙁 Oon vieläkin katkera!
24. Ensimmäinen liikuntamuoto: Satubaletissa kävin, mutta porukoille hienovaraisesti vihjailtiin, että mulle saattais sopia joku vähän vauhdikkaampi liikuntamuoto. Meikä veteli pitkin salia vaan kauheeta rundia juuri tämän toverini Lindan kanssa.
25. Ensimmäinen lemmikki: Kassu kissa <3
26. Ensimmäinen oikea loma: No valokuva albumin perusteella joku Lapin reissu tai Kreikka.
27. Ensimmäinen konsertti: Oiskohan ollu Katri Helena? Olin ihan hullu fani!
28. Ensirakkautesi: Oli mahtava tapaus.
29. Paras elokuva: Liisa Ihmemaassa, Breakfast at Tiffanys, Vuosi nuoruudestani... Näitä löytyy!
30. Paras TV-ohjelma: En kauheesti tykkää yleensä, mutta Weeds oli aika jees.
31. Lempiväri: Violetti <3 Aina ja ikuisesti!
32. Paras laulaja: Yksi suosikeista on Anouk, mutta en sano parhaaksi kuitenkaan!
33. Paras bändi: No nyt ei oo oikein mitään, mistä tykkäisin oikein erityisesti. Tylsää!
34. Lempibiisi juuri nyt: Kaikkien aikojen suosikki on Sibeliuksen Finlandia <3 Mutta nyt kuluu Nina Simmonsin Feeling good.
36. Lempi karkki: En tykkää karkista!
37. Paras urheilu: Aitajuoksu on kivaa ja melonta!
38. Paras ravintola: Viimeksi nautin suunnattomasti kasvisravintola Gopalin antimista. Mutta en osaa sanoa mikä olisi paras.
39. Lempivaatteesi: Tällä hetkellä semmoinen super ihana paljetti liivi <3
40. Lempikauppa: Spirit Storeen en osaa mennä ostamatta mitään!
41. Lempiaine koulussa: Musikki, ehdottomasti!
42. Lempieläin: Kissat on kivoja :)
43. Paras kirja: Apua! Niitä on paljon, mutta en ikinä kyllästy Paulo Coelhon Veronika päättää kuolla ja Miina Supisen Liha tottelee kuria oli myös hyvä. Niin ja sitten tietty kaikki klassikot alkaen Kotiopettajattaren romaanista!
44. Paras lehti: Olivia!
45. Lempikengät: Mun uudet super makeat bootsit!
Juuri nyt:
46. Olosi: Vajaa.
47. Sinkku vai varattu: Sinkku
49. Syöt: En mitään. On kyllä karmea nälkä.
50. Juot: En mitään.
51. Fonttisi: Ööö no tää automaattinen?
52. Onlinet: 9 kpl
53. Kuuntelet: Televisio taustalla.
54. Ajattelet: Liikaa! En saa siks unta ja pitää tyhjentää aivoja tällaiseen.
55. Haluat: Leipäää :(
56. Katsot: Tietokoneen ruutua. Yllätyitkö?
57. Olet pukeutunut: Yövaatteisiin.
Tulevaisuudessa:
58. Haluatko lapsia?: Todellakin. Vaikka nyt ne ei oo kivoja.
59. Haluatko kihloihin?: Ainoastaan jos sopiva sattuu kohdalle.
60. Haluatko naimisiin: Ainoastaan jos sopiva sattuu kohdalle. Aina oon kyllä kaikille uhonnu, että en varmana mene naimisiin!
61. Mille uralle menet?: Liikaa vaihtoehtoja! En osaa päättää, mutta hyvälle kiitos.
62. Missä haluaisit asua: Nyt on hakusessa asunto. Haluaisin joskus ainakin asua Lontoossa.
Parasta vastakkaisessa sukupuolessa:
63. Hiusten väri: Ei suosikkia!
64. Hiusten pituus: Ööö no se riippuu ihan minkälainen on muuten! Joillekkin sopii kalju ja joillekkin pitkät. Riippuu täysin kokonaisuudesta.
65. Silmien väri: Huoh.
66. Hoikka vai tukeva: Normaali. Liian hoikat ällöttää.
68. Silmät vai huulet: Silmät. Ehdottomasti.
69. Suukkoja vai haleja? Haleja.
70. Lyhyt vai pitkä: Kunhan on mua pidempi!
71. Humoristinen vai vakava: Humoristinen todellakin.
72. Romanttinen vai neutraali:Ehkä enemmän neutraalin puoleen. Romanttisuus on aina vähän ällöttäny mua. Tietty joskus se on kivaa, kunhan ei mene överiks.
74. Herkkä vai äänekäs: Apua! Ehkä herkkä koska oon ite niin äänekäs? Tai ei kumminkaan.
75. Yhden illan juttu vai suhde: Suhde.
77. Häirikkö vai kiltti: No ei kiitos kumpaakaan.
Oletko ikinä:
78. Suudellut tuntematonta: Juu.
79. Juonut alkoholia: Siis NEVER :D (hyvä kun kirjottaa darrassa)
80. Polttanut: Kokeillut olen muutamaan otteeseen. En tykkää!
81. Karannut kotoa: No en.
82. Murtanut luita: En ole.
83. Särkenyt jonkun sydämen: Joo ja se ei ollu YHTÄÄN kivaa!
86. Eronnut jostakusta: Jep.
87. Itkenyt jonkun kuoltua: Tottakai.
88. Itkenyt koulussa: Hah näistä on legendaarisia tarinoita :D
Uskotko:
89. Jumalaan: En tiedä enään.
90. Ihmeisiin: Todellakin.
91. Rakkauteen ensisilmäyksellä: En.
93. Ufoihin: En.
94. Sielunkumppaneihin: Jep! Mä tiedän että niitä on!
95. Taivaaseen: Apuaaaa en tiedä enään!
96. Helvettiin: En.
98. Ensitreffeillä suuteluun: Uskon? Anteeks :D
99. Horoskooppeihin: Joo itseasiassa, semmosiin huolellisesti tehtyihin. Tietty pienellä varauksella.
Vastaa totuudenmukaisesti:
100. Onko maailmassa joku, jonka haluat, muttet voi saada häntä: Miksen sais? Hahhah