Olen jo pitkään miettinyt, että deitti.net:stä ja ihmisten ilmoituksista pitäisi tilittää jonnekin. Onneksi huomasin, että täältä löytyy tämä blogi-palvelu, koska mikä olisikaan parempi paikka tilitykselle kuin city:n blogi!
Mutta, joku voisi selittää minulle miksi deitti.net:ssä on niin uskomattoman paljon ilmoituksia ihmisiltä joilla on näennäisesti kaikki kunnossa..
– uskomaton itsetunto
– loistava itsekuri
– urheilulliset tottumukset
– unelmatyö
– ”kaikki kunnossa”
– AKATEEMINEN KOULUTUS
Luulisi, että tämmöinen superihminen olisi oikea mies-/naismagneetti. Noh, jäipä vähän lyhyeksi. Tätä ajatusta olisi voinut perustella tietenkin vähän tarkemminkin, mutta aikaa kun on rajatusti niin tämä riittäköön.