APU-lehden pakkotilaus

[b]APUA![/b] [b]Käytiin äsken ao.asiakaschatti sättien[/b]: • 2.6.2017 10:47 • Tuli äsken tilaussoitto Apu-lehdestä. Pakkomyyntiä. Soittaja ei antanut tilaisuutta itse puhua mitään. Ei ottanut huomioon kieltoamme. Mitäs nyt? • 10:48 –…

[b]APUA![/b]
[b]Käytiin äsken ao.asiakaschatti sättien[/b]: • 2.6.2017 10:47 • Tuli äsken tilaussoitto Apu-lehdestä. Pakkomyyntiä. Soittaja ei antanut tilaisuutta itse puhua mitään. Ei ottanut huomioon kieltoamme. Mitäs nyt? • 10:48 – Johanna • [i]Hei! Voit perua tilauksen omilla sivuilla nettiasiakaspalvelussa tai olemalla puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme puh. 097596600. Nettiasiakaspalveluun pääset kirjautumaan tästä linkistä: https://asiakaspalvelu.a-lehdet.fi/asiakaspalvelu [/i] • 10:48 • Minusta tämä ei riitä, koska enhän voi perus [po.a] tilausta jota en ole tehnyt. • 10:48 • Sitä paitsi teidän täytyy ottaa selvää ja kieltää tuommoiset kauppiaat. • 10:49 – Johanna • [i]Voit olla asiasta puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme puh. 097596600.[/i] • 10:50 • Soittakaa te, en halua maksaa yhtään puhelusta. • 10:50 • Sitä paitsi ottakaa selvää pakkotiluuttaja. Soitto tuli klo 10.11 ja kesti ½ minuuttia. Miesääni • 10:51 – Johanna • [i]Chatissa saa apua nettiasiakaspalvelun käyttöön liittyen. Muissa asioissa voit olla puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme.[/i] • 10:51 • Voisit kyllä lähettää tietoa ylemmille tahoille näin törkeässä asiassa. Ei ole firman etu ainakaan. • 10:52 – Johanna • [i]Palautteen voit antaa asiakaspalvelun kautta.[/i] • 10:54 • Tuntuu että olette samassa juonessa äskeisen pakkomyyjän kanssa. • 10:56 • OK! • 10:57 • Lähetän tämän ’keskustelumme’ asiakaspalveluun.